De baardperikelen van Chow

Johan

Baard
Mijn vrouw vind het ook niks. Maar goed. Wat doe je er aan?
[DOUBLEPOST=1448457360][/DOUBLEPOST]Mijn vrouw vind het ook niks. Maar goed. Wat doe je er aan?
 
Mwa, beetje off day. Vind de baard niet mooi groeien. Zie er slordig uit zo. Even de 24 uursregel in acht nemen..

image.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Gewoon lekker door laten groeien die haartjes! Als de volume eenmaal komt dan kijk je nog trotser naar jezelf in de spiegel!

En ik lees hier trouwens ook dat olie helpt tegen het jeuk! Man, als ik dat had geweten had ik de olie wel aangeschaft.

Happy beard grooming! Hoi
 
Olie helpt echt heel goed tegen de jeuk. Sinds ik dat ben gaan gebruiken heb ik daar geen last meer van.

Baard van de andere kant. Gelukkig gaan beide kanten wel gelijk op. Ik had alleen gehoopt dat de zijkanten sneller op de lengte van de reeds bestaande sik zouden zijn. Over precies 7 dagen heb ik een afspraak met een nieuwe klant en vind het nu behoorlijk onverzorgd eruit zien :)>

20151127_201522032_i_OS.jpg
 
Jij kijkt waarschijnlijk iets te kritisch naar jezelf. Daarnaast moet je ook in acht nemen dat jou klant, je nog niet eerder heeft gezien, dus ze weten niet beter als bij eerste kennismaking.

Geef het nog een weekje de tijd en zal de overgang van je ring naar zijkant nog minder hard worden. En ter zijner tijd kun je altijd nog beslissen wat je er mee gaat doen.

Het is heel vaak lastig met die overgangsperiodes, maar ach dat hoort allemaal bij de reis!
 
Ik zet niet gelijk het mes erin hoor :) Ik heb 11 december een afspraak gemaakt met de barbier. Dan moet ik toch echt wel met wat haar op m'n gezicht aankomen :D Ik borstel en olie dus gewoon maar door..
 

Sander

beards be like...
Olie helpt echt heel goed tegen de jeuk. Sinds ik dat ben gaan gebruiken heb ik daar geen last meer van.

Baard van de andere kant. Gelukkig gaan beide kanten wel gelijk op. Ik had alleen gehoopt dat de zijkanten sneller op de lengte van de reeds bestaande sik zouden zijn. Over precies 7 dagen heb ik een afspraak met een nieuwe klant en vind het nu behoorlijk onverzorgd eruit zien :)>

20151127_201522032_i_OS.jpg
Ik heb veel klantcontact. En ik schipper tussen standje 1 tondeuse en 3-4 maanden baard. Ik krijg alleen maar complimenten over de baard. En juist op de momenten dat ik denk: oei, het ziet er nu niet uit - barbier tijd!.

Overigens ziet je kaakhaar er heel goed uit! :)
 

Hans

Zware baard
Oerbaard
Heel herkenbaar die overgangsperiode, ik heb deze ook gehad toen ik
van goatee naar volle baard ging. Zeker als je een barbier in de strijd gaat
gooien is deze periode snel voorbij, nog even volhouden dus (Y)
 
Ik ben even gestopt met de wax en doe alleen olie. Dan lijkt het allemaal wat voller :D Heb alleen wat snorrenwax in de snor omdat die alle kanten opspringt.
 

Johan

Baard
Goeie baard hoor. Mijn wangen zien er niet zo uit en hebben er ook nooit zo uit gezien. Wat dat betreft ben je een gezegend man haha
 
Banner image
Top