De baardperikelen van Chow

20151212_161736642_i_OS.jpg
 
Ik heb wel het idee dat nu de groei er een beetje uit raakt. Gaat trager lijkt het. Of ik ben ongeduldig. Dat kan ook.
 

maximum

Zware baard
Het laatste;)En jammer dat je geen pics hebt van dezelfde zijde van voor en na het barbierbezoek:)..Op de voor foto lijkt het voller(Y)De 1e centimeters zijn altijd visueel goed zichtbaar qua progressie;)..Dan komt de klat er een beetje in qua zicht:D..Beard up:)>
 
Het laatste;)En jammer dat je geen pics hebt van dezelfde zijde van voor en na het barbierbezoek:)..Op de voor foto lijkt het voller(Y)De 1e centimeters zijn altijd visueel goed zichtbaar qua progressie;)..Dan komt de klat er een beetje in qua zicht:D..Beard up:)>

Grootste verschil is ochtend of avond. In de ochtend heb ik er wat wax op en zit ie platter. S'avonds zit ik er aan te klooien en wordt ie rommeliger en dus "voller".
 

Tim

Baard
Ik kan ook wel wat vitamine D gebruiken... Lekker hoor Suriname!

Heb je daar ook een barbershop of leggen ze dan een rasta erin :D
 
Er zijn hier zeker barbershops. Het barst er van zelfs. Veel mensen gaan wekelijks op vrijdag. Ik kan hier dus ook laten contouren maar moet alleen oppassen dat ze niet te rigoreus te werk gaan. Donkere mannen houden van laag gesneden hoekige baarden en ik heb dat liever niet.
 
Ik twijfelde al een beetje of ik door wilde voor een volle baard of weer naar een goatee. Ik vind mijn wangen niet mooi groeien terwijl mijn snor en sik het verder goed doen. Ik ben naar de Surinaamse barbier geweest na 24 uur. Hij stelde voor de wangen korter te maken en de lijn lager te zetten en de goatee vol te laten en wat te trimmen. Ik ben hier voorlopig eigenlijk best heel tevreden mee. Ik heb nog genoeg baardhaar over om olie in te smeren.

20151223_180653060_i_OS.jpg
 

maximum

Zware baard
Inderdaad het gaat om je eigen gevoel(Y)Een volle baard met iets minder bezaaiing kost veel geduld:)Je had zeker potentie;)Maarja :)Beard up:)>
 
De goatee gaat gewoon doorgroeien. Ik ga uiteindelijk voor de Breaking Bad baard. Dat zat er altijd al in omdat ik dat het beste vind passen bij mijn gezicht. Het stukje onder de bovenlip groeit tergend langzaam maar het komt wel en ik heb de barbier ook verzocht daar vooral niet aan te komen.

walter.png
 
Mijn vrouw wees me op een probleempje. Onderop heb ik een plek die grijs is waardoor op afstand lijkt alsof de baard alleen aan de zijkant groeit..

image.jpg
 
Gewoon doorbijten en wachten tot het wat voller wordt. En zoals je zegt; "waardoor het lijkt". Dus gewoon door laten groeien en je heb dadelijk een super ruige skunk style (zwart wit zwart kleuren combi) goatee!!

Ik irriteer me soms mateloos aan me snor nou. Maar ik weet dat als ik dadelijk ben waar ik wil zijn, zeer blij zal zijn dat ik mijn snor met rust heb gelaten.

Beard on!
 
Banner image
Top