Chip’s journey

Goedemorgen mensen!

Hierbij weer even een update
Volgens mij begint er wat te komen!
f306bdf1455c1cbee90b708f2a698708.jpg

c32ddabe14f45ea38b9e0c22cc3e8442.jpg

Voor mij in de spiegels ziet het er natuurlijk anders uit


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 

Giant

Zware baard
Goedemorgen mensen!

Hierbij weer even een update
Volgens mij begint er wat te komen!
f306bdf1455c1cbee90b708f2a698708.jpg

c32ddabe14f45ea38b9e0c22cc3e8442.jpg

Voor mij in de spiegels ziet het er natuurlijk anders uit


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Nu doorzetten, maar je ziet zelf het resultaat nu ook.
Dat gaat echt wat worden.
 
Goodevening gents hierbij een update, ik werd oprecht blij toen in de spiegel keek:D
23123d42039b6e1f97e6d1383b1cf44b.jpg

fb18aee4307de463f6a26fc358349e3e.jpg

Helaas is een kant verder dan de ander helaas :( maar ik hou vol!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 

Macx

Baardaap
Wij zagen het al aankomen, maar nu het er is, heb jij echt een reden om blij te zijn. Wat op de ene wang al goed zichtbaar aanwezig is, gaat ook op de wat mindere wang gebeuren. Zaak is om geduld te hebben, maar je hebt al bewezen dat je dat hebt. Ik ben oprecht heel blij voor je. Laat de rest maar komen jongens!:)(Y):)>
 

tijn

Zware baard
Goodevening gents hierbij een update, ik werd oprecht blij toen in de spiegel keek:D
23123d42039b6e1f97e6d1383b1cf44b.jpg

fb18aee4307de463f6a26fc358349e3e.jpg

Helaas is een kant verder dan de ander helaas :( maar ik hou vol!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ja tuurlijk word je hier blij van. Je ziet geduld word beloond. En de ene kant gaat idd wat sneller, maar volhouden echt. Het komt goed(Y)
 
Wij zagen het al aankomen, maar nu het er is, heb jij echt een reden om blij te zijn. Wat op de ene wang al goed zichtbaar aanwezig is, gaat ook op de wat mindere wang gebeuren. Zaak is om geduld te hebben, maar je hebt al bewezen dat je dat hebt. Ik ben oprecht heel blij voor je. Laat de rest maar komen jongens!:)(Y):)>
Yess! Thanks man dit word heel erg gewaardeerd!!!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Goedemorgen!

Ten eerste iedereen de beste wensen voor het nieuwe jaar

Hierbij ook nog even een update wat betreft mijn groei :)
11316b848bfd6abe82ca9498c7dbbd3e.jpg

f0a328f7fd8fadd072dc9ea9853881d2.jpg



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 

Macx

Baardaap
Hoi Dylan, nog een fijn baardjaar gewenst en een gezond 2023. Ik zie dat de eerder wat achter blijvende wang nu heel goed mee gaat doen, er is bijna geen verschil meer te zien. Het ziet er goed uit. We kijken uit naar je volgende update.(Y)(Y)(Y)
 

tijn

Zware baard
Goedemorgen!

Ten eerste iedereen de beste wensen voor het nieuwe jaar

Hierbij ook nog even een update wat betreft mijn groei :)
11316b848bfd6abe82ca9498c7dbbd3e.jpg

f0a328f7fd8fadd072dc9ea9853881d2.jpg



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Jij ook nog de aller beste wensen he. Dat het maar een baardig en bovenal gezond jaar mag worden.
En kijk eens aan langzaam komt er toch echt een baard aan. Lekker door baarden zou ik zeggen.
 

Kris1981

Baard
Goedenavond ervaren baardmannen!

Hierbij nog even een update, ik heb even wat langer gewacht :) hopen dat t nog bijtrekt
Mooie snor en sik! Je zijkanten blijven net als bij mij minder begroeid. Ik kijk bij mezelf nog even aan en daarna besluit ik of het toch iets anders gaat worden.....je hebt in ieder geval geduld!! Respect
 

Texman

Koning Baard
Goedenavond ervaren baardmannen!

Hierbij nog even een update, ik heb even wat langer gewacht :) hopen dat t nog bijtrekt
Je hebt ontzettend je best gedaan (Y)maar ik ben bang dat je wangen niet voller worden :(.
Maar niet getreurd want je hebt wel een prachtige baardgroei voor een goatee en misschien een klein randje op je kaaklijn. Dus ik zou daar beslist voor gaan :):).
Groet Texman :)>
 

Macx

Baardaap
Hoi Dylan ,ja, ik ben het met Texman eens, ik zou wat Texman voorstelt ook voor gaan. Misschien over enkele jaren dat er wat meer dekking op de wangen zal ontstaan, maar voor nu zou ik kijken wat de mogelijkheden zijn en daar voor gaan. Je hebt veel geduld getoond en dat dwingt respect af. We zijn benieuwd hoe het zal gaan worden, blijf ons op de hoogte houden, tot de volgende update.
 
Banner image
Top