Chip’s journey

Gegroet mede baardmannen, ik ben Dylan, ik ben inmiddels 27. Een paar maand geleden heb ik besloten om een sikje te laten staan, na een poosje heb ik besloten om toch te kijken of ik het op mijn wangen kan laten groeien:) nu zie ik dat mijn ene wang sneller dicht groeit dan de andere, moet ik me hierover zorgen maken?

alvast thanks for having me !:)>
 

Bijlagen

  • image.jpg
    image.jpg
    1,1 MB · Weergaven: 179
  • image.jpg
    image.jpg
    975,3 KB · Weergaven: 168
  • image.jpg
    image.jpg
    1,1 MB · Weergaven: 169

Texman

Koning Baard
Ha @DaffodilChip ,
Welkom op ons leuke forum :).
Je sik en ook je snor zien er heel goed uit maar of dat op je wangen ook gaat gebeuren kan ik nu nog niet zeggen daar is het te vroeg voor.
Ik zie wel dat het links en rechts niet het zelfde uitgroeien maar dat is niet iets waar je je gelijk zorgen om hoeft te maken.
Bij de meeste mannen groeit een baard niet gelijkmatig uit en dat geldt het vooral voor de wangen.
Het enige wat je moet doen is je baard ongeveer drie maanden laten uitgroeien om te bezien wat het wordt.
Daarna kies je een baardmodel wat past bij je baardgroei.
Succes en hou ons op de hoogte,
Texman :)>
 

Macx

Baardaap
Welkom op het forum,Dylan.
Je hebt een mooi ringbaardje, de snor sluit heel goed aan, ik zie ook dat de wangen gaan aanslaan.
Je ziet dat er verschil zit in de ene of de andere wang, maak je daar geen zorgen over, dit komt ontzettend veel voor, geen enkel probleem, dat komt helemaal goed. Wel geduld hebben en lekker laten gaan die boel.
 

Pieter73

Baard
Het is hier al vaak gezegd, maar 3 maanden moet je het toch altijd geven om een voorzichtige conclusie te kunnen trekken volgens mij. Dat wat je na een paar maanden hebt is in ieder geval al zeer netjes.
 
Goedmorgen mensen, hierbij even een kleine update over kale wangen
250edaed232000b987987b800a066c70.jpg

5aed442f483d274914cda9db7508ae89.jpg

Er begint wat te komen dus ik hou vol :)


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Hoi mensen, ik ben ondertussen bezig met een 2de poging om de baard te laten staan op de wangen, ik ben inmiddels vier weken weer onderweg, hieronder een kleine update, Ps,weten jullie misschien een goede balsem die goede hold geeft, ik heb nu reuzel, maar die is mij toch wat te vettig

a21a73a5b48b1d1be98d5cdfd9c3b5fe.jpg

5c3d78532c10dd64fd71e457134ff2a0.jpg

d52d0395cc65a5cfa6864910479725af.jpg
 

Macx

Baardaap
Hoi Dylan, je draagt een mooie ringbaard, het ziet erg goed uit. Ik zie dat je de wangen niet scheert, maar zou het misschien nog mooier kunnen zijn als je de ringbaard lekker scherp maakt? Het lijkt me dat dan de baard er nog mooier uitspringt. Als het mijn baard was zou ik de snor en de sik zo scherp mogelijk maken, als het niet is wat ik zou verwachten dan laat je de wangen toch gewoon weer mee groeien. Het is maar een gedachtegang die bij me opkomt dus trek je daar maar niks van aan. Ik vind het nu ook heel mooi staan en de kleur is ook heel mooi.(Y):)

Je vraag naar een balsem voor een stevige hold, ik gebruik balsems die ook niet veel hold hebben,maar ik heb 1 balsem die wel een beetje hold heeft, dat is Red Bandit Beard Balm
https://www.thealphamen.nl/ace-high-co-red-bandit-baard-balsem.html
ik heb hier op het forum gelezen dat voor de snor ook Talf maxx wordt gebruikt, ik heb dat ff opgezocht en hier heb ik een link
https://www.etos.nl/producten/taft-styling-gel-maxx-power-gel-300-ml-111033892.html
 
Laatst bewerkt:

Macx

Baardaap
Laatst bewerkt:
Hoi Dylan, je draagt een mooie ringbaard, het ziet erg goed uit. Ik zie dat je de wangen niet scheert, maar zou het misschien nog mooier kunnen zijn als je de ringbaard lekker scherp maakt? Het lijkt me dat dan de baard er nog mooier uitspringt. Als het mijn baard was zou ik de snor en de sik zo scherp mogelijk maken, als het niet is wat ik zou verwachten dan laat je de wangen toch gewoon weer mee groeien. Het is maar een gedachtegang die bij me opkomt dus trek je daar maar niks van aan. Ik vind het nu ook heel mooi staan en de kleur is ook heel mooi.(Y):)

Je vraag naar een balsem voor een stevige hold, ik gebruik balsems die ook niet veel hold hebben,maar ik heb 1 balsem die wel een beetje hold heeft, dat is Red Bandit Beard Balm
https://www.thealphamen.nl/ace-high-co-red-bandit-baard-balsem.html
ik heb hier op het forum gelezen dat voor de snor ook Talf maxx wordt gebruikt, ik heb dat ff opgezocht en hier heb ik een link
https://www.etos.nl/producten/taft-styling-gel-maxx-power-gel-300-ml-111033892.html
Hoihoi Macx, dankje voor je compliment :),ik heb heel lang alleen een goatee gedragen, tot ik op een gegeven moment dacht weet je wat, ik ga een volledige baard proberen te laten staan ik ga kijken wat het wordt, wat balsems betreft ik gebruik op het moment de mad viking Valhalla, hier ben ik aardig tevreden over, suggesties voor anderen zijn ook altijd goed! Ik hou je op de hoogte van mijn reis
 

Texman

Koning Baard
Hoihoi Macx, dankje voor je compliment :),ik heb heel lang alleen een goatee gedragen, tot ik op een gegeven moment dacht weet je wat, ik ga een volledige baard proberen te laten staan ik ga kijken wat het wordt, wat balsems betreft ik gebruik op het moment de mad viking Valhalla, hier ben ik aardig tevreden over, suggesties voor anderen zijn ook altijd goed! Ik hou je op de hoogte van mijn reis
Ha @DaffodilChip,
Ik zie nog niet voldoende baardgroei op je wangen om te zeggen dat je dit je een mooie volle baard gaat opleveren.
En of dit op een korte termijn nog gaat gebeuren betwijfel ik.
Maar je hebt wel een mooie goatee die je goed staat (Y)(Y)(Y)
Mijn advies zou zijn probeer je goatee zoveel mogelijk uit te breiden naar je wangen toe en hou de rest schoon.
Wie weet komt je baardgroei op je wangen alsnog opgang en kan de je goatee steeds verder uitbreiden.
Succes Texman :)>
 
Ha @DaffodilChip,
Ik zie nog niet voldoende baardgroei op je wangen om te zeggen dat je dit je een mooie volle baard gaat opleveren.
En of dit op een korte termijn nog gaat gebeuren betwijfel ik.
Maar je hebt wel een mooie goatee die je goed staat (Y)(Y)(Y)
Mijn advies zou zijn probeer je goatee zoveel mogelijk uit te breiden naar je wangen toe en hou de rest schoon.
Wie weet komt je baardgroei op je wangen alsnog opgang en kan de je goatee steeds verder uitbreiden.
Succes Texman :)>
Hoi Texman, misschien is het op de foto niet goed te zien door het lichtinval, ik zal even een betere foto maken binnenkort, in ieder geval bedankt voor het compliment, ik kijk het even aan, een baard is een marathon en geen sprint in mijn ogen :)


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Ha @DaffodilChip,
Ik zie nog niet voldoende baardgroei op je wangen om te zeggen dat je dit je een mooie volle baard gaat opleveren.
En of dit op een korte termijn nog gaat gebeuren betwijfel ik.
Maar je hebt wel een mooie goatee die je goed staat (Y)(Y)(Y)
Mijn advies zou zijn probeer je goatee zoveel mogelijk uit te breiden naar je wangen toe en hou de rest schoon.
Wie weet komt je baardgroei op je wangen alsnog opgang en kan de je goatee steeds verder uitbreiden.
Succes Texman :)>
ce24a5a07672a9baa662f62e8d8e53ba.jpg

65fd70accf89fab83cc11fb5a5c9815d.jpg

Hierbij betere foto’s ik hoop dat er nu wel een beter oordeel te vellen is


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 

Texman

Koning Baard
Hoi Texman, misschien is het op de foto niet goed te zien door het lichtinval, ik zal even een betere foto maken binnenkort, in ieder geval bedankt voor het compliment, ik kijk het even aan, een baard is een marathon en geen sprint in mijn ogen :)


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Je hebt helemaal gelijk je moet heel veel geduld en doorzettingsvermogen hebben om je doel te bereiken.
Ik ben ook ooit begonnen met een beperkte baardgroei en heb er ook lang over gedaan tot wat het nu is.
Het is echter wel de moeite waard om er voor te gaan dus wat dat aangaat staat ik helemaal achter je.:)
[DOUBLEPOST=1668616197][/DOUBLEPOST]
ce24a5a07672a9baa662f62e8d8e53ba.jpg

65fd70accf89fab83cc11fb5a5c9815d.jpg

Hierbij betere foto’s ik hoop dat er nu wel een beter oordeel te vellen is


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ja, deze foto's zijn inderdaad wat beter jammer dat er wel verschil is tussen de rechter en linker kant.
Ik denk dat snelheid waarmee de baardharen uitgroeien heel verschillend is en dat je baard daardoor nog niet volledig op gang is gekomen.
Alles is dus nog mogelijk maar het zal wel enige tijd vergen. Wat je wel kan doen is baardolie gaan gebruiken om de baardgroei te stimuleren.
Wat ook een aanrader is Beard Growth Stimulating Serum van Neofollics dat kan je helpen om sneller je doel te bereiken.
https://nl.neofollics.com/products/beard-growth-stimulating-serum
 
Je hebt helemaal gelijk je moet heel veel geduld en doorzettingsvermogen hebben om je doel te bereiken.
Ik ben ook ooit begonnen met een beperkte baardgroei en heb er ook lang over gedaan tot wat het nu is.
Het is echter wel de moeite waard om er voor te gaan dus wat dat aangaat staat ik helemaal achter je.:)
[DOUBLEPOST=1668616197][/DOUBLEPOST]
Ja, deze foto's zijn inderdaad wat beter jammer dat er wel verschil is tussen de rechter en linker kant.
Ik denk dat snelheid waarmee de baardharen uitgroeien heel verschillend is en dat je baard daardoor nog niet volledig op gang is gekomen.
Alles is dus nog mogelijk maar het zal wel enige tijd vergen. Wat je wel kan doen is baardolie gaan gebruiken om de baardgroei te stimuleren.
Wat ook een aanrader is Beard Growth Stimulating Serum van Neofollics dat kan je helpen om sneller je doel te bereiken.
https://nl.neofollics.com/products/beard-growth-stimulating-serum
Baardolie gebruik ik inderdaad al, over dat serum ben ik een beetje sceptisch, ik kijk even aan wat mijn natuurlijke groei gaat doen, bedankt voor de tips


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Banner image
Top