Chin full of Win!

Almer

Baard
Zal binnenkort wel eens even wat beters schieten want ik kijk net even door mijn topic en zie dat de foto toch niet echt tot zijn recht komt. Best verschil met de vorige foto in ieder geval :eek:

@Arjay ik ben nogal een boel bij jou in de buurt de laatste tijd, mijn vriendin woont nu tijdelijk in Wouterswoude dus ik kom altijd wat globaal bij je langs. Woont de uitvinder van stoplichten daar ergens ofzo? Volgens mij heb ik jou ook eens zien zeggen dat je bij Rinto komt voor je tattoo's toch? Mijn vriendin is daar ook vaste klant namelijk :)

En tsja dat vliegbeest is er nog wel, zie hem niet meer zoveel als ik bij mijn ouders ben. Misschien dat het zometeen wel weer komt als het wat beter weer is.

En @Ronster de humor moet wel een beetje vloeien, altijd leuk :p
 

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Das wel grappig. Als ik je tegenkom herken ik je vast.. :p
Stoplichten zat in Burgum waar je soms tijden voor moet wachten. Maar als de centrale as klaar is gaan ze verdwijnen hoorde ik.. ;)
 

Almer

Baard
Moet nogal een ding worden die nieuwe centrale as, heb verschillende stadia over het hele traject al gezien en ik snap nog steeds niet dat het geen 8 baans snelweg gaat worden als ik zie wat ze allemaal wel niet aan het doen zijn.

Als het zometeen weer wat goed weer is anders maar eens een pilske pakken ergens :)>
 

Almer

Baard
Ik ben er zo blij mee, fijn ding :)>

20160419_162419.jpg

Oh en voor degene die het zich afvraagt, dit is nu 14 maanden waarvan ik er de afgelopen 2 maanden niks meer aan bijgewerkt heb. Behalve de snor want dat vind ik nog steeds een beetje een raar en vervelend ding :p
En de ene vind hem netjes bijgeknipt en de bakkenbaarden netjes kort helemaal top, good for you ik vind dat langere haar rond de oortjes wel fijn :)
 
Proper baard daar, Almer!

Is dat trouwens je natuurlijke lijn bij je wangen? Of heb je die gewoon zo laag geschoren?

Tsjah, haha... De snor.... dat is in mijn ogen het baardje van de baard. Echt een geval apart om die te kweken. Vergt mij in ieder geval veel meer toewijding en doorzettingsvermogen dan wat de baard ooit heeft gevraagd.


Afijn, super mooie baard heb je!
 

Almer

Baard
@HairyBeard Dat is bijgeschoren, heel weinig dekking en ziet er eigenlijk heel raar uit. Met het open scheermesje babybilletjes glad.
Ik vind dat bijzonder jammer want van de voorkant ziet het er wat raar uit. Maar het is zoals het is, op een paar van de eerste foto's hier zie je dat het echt niks is.

Puntje is dan wel weer puur natuur, ziet er ook zo badass uit als je de zon op de zijkant van je gezicht hebt en je de schaduw ziet :cool:
 
Raar zeker niet! Elke baard is uniek en het een vind dat weer een pluspunt aan een baard en de ander weer iets anders.

Al met al staat het jou goed!

Stiekem wenste ik ook een iets lagere wanglijn, maar daar ben ik niet gezegend mee en moet maar roeien met de riemen die me geschonken zijn, en daar maar het beste van maken.
Voornamelijk stoort het mij een beetje dat mijn handlebar snor vanaf afstand minder goed waarneembaar is, vanwege me hogere wanglijn.

Ja, ik heb dat ook vanaf de zijkant en het silhouet in het schaduw. Al heb ik nog niet zo'n Kin-met-vol-Gewin, maar de handlebar krul vanaf de zijkant in de schaduw... I like
 
Banner image
Top