Chin full of Win!

Bazen baard en je heb echt een baard waar zelfs de echte kerstman nog jaloers op zou worden!!!

Word jij trouwens niet lastig gevallen door de vrouwtjes met; kerstversieringen in de baard???
Bij mij hoor ik kerstglitters en kerstballen, maar echt no way jose!!
 

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Haha geweldige foto man! Als eerste het water in :D
Waar was dat trouwens? Wil ook nog graag eens een nieuwjaarsduik maken in de buurt.. ;)
 

Almer

Baard
Zoooo na een poosje wat meelezerig en druk met andere dingen zoals goed ziek zijn etc etc ben ik er ook nog :)

Ben eigenlijk in zijn algeheel opgehouden met bijtrimmen wat me eigenlijk best goed bevalt, binnenkort toch even de onderkant wat meer bijwerken want dat begint wel heel sprieterig te worden maar ik spendeer de meeste tijd aan het bijknippen van de snor en niet meer van de hele baard eigenlijk.

Opgehouden met echte baardzeep en gewoon over gestapt naar mijn andrelon spul en wat conditioner. Nu het wel weer wat springerig wordt wel weer beard balm en verder werkt het eigenlijk nog steeds hetzelfde :p

IMG-20160326-WA0005.jpg
 

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Hey man.. Goed jou weer eens te zien :D
De baard is lang geworden idd! Ziet er goed uit.
En wat dat overstappen betreft is een goede zaak. Ik was de baard ook al tijden niet meer met de daarvoor bedoelde baardzeep, gewone shampoo met conditioner werkt veel beter! :p
 
Banner image
Top