Bee's beard

Bee1984

Baard
Dank jullie allen voor de leuke en bemoedigende reacties!
Alleen daarom is het genot om hier op het forum rond te huizen. :D

Ja die snor gaat hard hè? Zou bijna lid worden van een snorrenforum haha :p
Nee gekheid, we gaan hier keihard voor het totaalplaatje!

Het grappige is dat de baardharen qua lengte gelijk lopen met de snor.
Alleen zijn die iets minder dik bezaaid en ook wat lichter van kleur lijkt het wel.
Daardoor zie je daar gewoon wat minder van.

Maar we gaan lekker door! :)>
 
P

PUNK-JAZZ

Guest
BEEEEE :D

Blijf positief toppertje(Y)


Yeah kan je weer je machtige Stachezzz laten ademen...en natuurlijk the rest of your mighty :)>(Y):D
 

Bee1984

Baard
Zo, kleine update. Week 2 van baard 2.0 is zojuist weer gepasseerd:
Gaat nog steeds niet echt hard maar voortgang is wel te zien! Èn er is alweer lekker wat te aaien haha!
Wel lache om te merken dat baardolie bij zo'n klein baardje toch ook al effect heeft!

 

Bee1984

Baard
Haha allemaal bedankt voor de toffe reacties! (Y):D

Met de oren blijft het allemaal nog een beetje tobben.
Waar het eigenlijk op neer komt is dat er in mijn binnenoor heel verdomd weinig ruimte is. Bij de minste verkoudheid (waar ik ook nu weer wat last van heb) trekt slijm en zooi via de keelholte naar mijn binnenoor en gaat daar alles lekker dichtstoppen. Gevolg is gehoorverlies.
Dat is te opereren maar daar zitten wel risico's aan. Denk aan: beschadiging van een zenuw met compleet gehoorverlies of beschadiging van het evenwichtsorgaan.
Ik heb nu eerst maar even besloten het eventjes zo aan te kijken en om 't dan eens in de 3 maanden in het ziekenhuis even schoon te laten zuigen.
Ben nu dus hard aan het kijken hoe ik een kick-ass superieure weerstand kan opbouwen. Wellicht eens gaan kijken naar bepaalde etherische olietjes om een eigen weerstands-baardolie te bouwen...

Ik hou jullie op de hoogte mannen! :)>
 

Hans

Zware baard
Oerbaard
Listige dingen @Bee1984, inderdaad wel heel verstandig om goed de dingen in het juiste perspectief
te plaatsen, geen onnodig risico lopen als dat te voorkomen is, sterkte hiermee (Y)
 

Bee1984

Baard
Helemaal juist gezegd @Hans Zo denk ik er ook maar net over.
Voor alsnog is alles nu nog goed te doen. Dus ik stel het gesnij nog maar eventjes uit haha!

Terug on-topic:
Vandaag zijn we week 7 alweer gepasseerd! Ik had eigenlijk op week 6 al een update willen plaatsen maar was dat helemaal vergeten haha.



De snor begint inmiddels weer typische "Bee-proporties" aan te nemen. De rest blijft zoals te verwachten nog weer een beetje achter. De begroeiing zelf zal niet heel veel voller worden als dit, verwacht ik. Maar als de bende wat langer groeit begint het toch nog wel wat te lijken!
Ben wel vandeweek nog een keertje met een trimmertje eroverheen geraced om er net 2 millimeter af te halen om de langste puntjes iets halt toe te roepen. De zaak moest wel een klein beetje representatief ogen...

Het begint nu inmiddels wel weer vertrouwd aan te voelen als ik in de spiegel kijk haha!
 
Banner image
Top