Bee's beard

Bee1984

Baard
Sorry voor de weinige posts heren. Door superdrukte kom ik er helaas niet echt toe regelmatig wat leuks te posten.
Maar de baard staat er nog wel! Al wordt ie de laatste tijd wel regelmatig wat bij getrimd/geknipt omdat ik op veel verschillende afspraken wel een klein beetje representatief moet zijn...



btw: voor het zetten van de "wang-lijn" heb ik nu de mesjes van Gillette Flexball uitgevonden. (zag ik toevallig ooit eens op het YouTube kanaal van B4Men)
Lekker simpel, werkt prima. En het grappig is, als die lijn goed is gezet lijkt de rest van de wang/kaaklijn ietsjes voller!
 

Bee1984

Baard
Waarde mannen-broeders!
Ik heb nieuws, slecht nieuws... Mijn baard is eraf! :eek::eek: :(
Hiervoor kan ik best wel een klein beetje morele steun gebruiken... ;)

Morgen moet ik een klein medisch ingreepje ondergaan aan mijn oor. Hiervoor heeft het ziekenhuis mij uit voorzorg (voor als er stront aan de knikker is waarbij ik verder onder narcose gebracht en be-ademd moet worden) verzocht mijn baard en snor te verwijderen. :(


heeft dus plaats gemaakt voor:


Kale bende! Lijk ik meteen weer flink jonger...

Leuk vindt ik het niet omdat het na bijna een jaar kweken er nu toch een beetje op begon te lijken! Maar Bee zou Bee niet zijn als we hierna gewoon weer keihard opnieuw gaan kweken. Het voordeel is dat ik nu een beetje door heb hoe een en ander werkt. Èn ik kan nu hier een logboekje bijhouden van Bee's Beard 2.0! :cool:

I'LL BE BACK!
 

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Das balen Bee! Maar ja, wat moet dat moet.. En een baard staat er zo weer.. ;)
Je lijkt wel meteen jaren jonger haha.. :p
 
P

PUNK-JAZZ

Guest
@BEE..... dat komt weer goed toggg:D(Y):)>

First things first (Y)

Corleone Stache en Beard groeit weer aan :)

Sterkte morgen @ the small operationé(Y)
 

Hans

Zware baard
Oerbaard
Wat @Arjay als zegt, wat moet, moet ... punt.
Ik ben benieuwd inderdaad naar Bee's baard 2.0 en zijn ontwikkelingen.
In ieder geval bijzonder veel sterkte toegewenst en heel veel succes met
de operatie, we zullen duimen dat alles naar wens gaat en dat je je baard
snel weer kan laten staan (Y)

Groeten Hans

Beterschap Kiplekker.jpg
 

Ronald

Volle Baard
Oerbaard
Wellicht wat mosterd na de maaltijd Bee, maar heel veel sterkte met de ingreep. En als je dan toch van de baard af moet dan is dit een zeer valide reden!!

Nogmaals sterkte en we horen graag hoe de ingreep ging en we zijn graag deelgenoot van je nieuwe baardreis! (Y)
 

Bee1984

Baard
Vandaag is het een week geleden dat ik mijn baard eraf schoor.
Wat een klote gevoel zeg! Jeukt als de ziekte zo zonder haar! :mad:
Wel een hoop reacties op gehad, ook een aantal die zeiden het "netter" te vinden zonder baard. Nu hebben die pech want hij komt gewoon weer terug! :cool:

Helaas is de ingreep niet helemaal gelukt zoals we hadden gehoopt. Het zou dus kunnen dat ik er nog een keertje aan moet geloven. Maar dat is geen reden om alles gewoon lekker te laten groeien haha!

Vandaag na precies een week is het dus weer tijd voor evaluatie:

Enige progressie is dus weer zichtbaar. Moet er wel bij vermelden dat dit een hoog-contrast foto is.

Zonder filtertjes ziet het er zo uit:


Wellicht is het een idee om (hoewel er nu eigenlijk nog maar erg weinig op staat) toch alvast de wang en kaaklijn strak te zetten. Ik weet nu hoe die moet lopen en daarmee creëer je optisch meer contrast.

WE'RE BACK BITCHES!! :)>
 

Hans

Zware baard
Oerbaard
Ten eerste jammer dat de operatie niet helemaal gegaan is zoals gewenst,
je gezondheid is alles waard, zelfs je baard :D
En die snor groeit als een wilde Bee, de rest komt vanzelf, sterkte met alles (Y)

Groeten Hans
 
Banner image
Top