Badass Beard Care Stache Wax and Trials

RonnieDoorzon

Volle Baard
Ik voeg nog even een bewijsstuk toe zodat je precies kan zien @Ronald
hoe duidelijk het pakketje te volgen is via de Track & Trace link :)

Als ik mijn code, die ik vermeld kreeg in mijn mail, ga invoeren, zegt het constant dat het is mislukt, en dat ik het over een aantal uur weer opnieuw kan proberen.tracker.jpg
 

RonnieDoorzon

Volle Baard
Dat zal snel binnen zijn (Y)
Ik hoop op dinsdag, als ik vrij van werk ben.
Maar morgen mag ook.
Ik zag aan de track&trace dat die van jou via L.A. ging, en die van mij via San Francisco (via rechtstreekse lijn).
Misschien dat het daarom zo vlot bij mij gaat
 

dennisB

Baard
Ik heb ook zo'n set besteld, afwachten wanneer het binnen komt, ben erg benieuwd, en ik vind proef pakketje wel prettig, je hebt ruime keus, en bent niet gebonden om een grote flacon tegen je zin helemaal te moeten legen.
 

dennisB

Baard
Zodra alles binnen is, ga ik testen, en dan zal ik het een en ander posten, gezien de verschillende levertijden die hier te lezen zijn, zal het een dikke week duren voordat het uit Amerika hier thuis aankomst. Dan maar eens flink gaan testen!
 

Hans

Zware baard
Oerbaard
Keus zat kwa geurtjes, nu kijken of er iemand is die een goede review kan schrijven door de luchtjes
te beschrijven, ik ben daar zo ontzettend slecht in, sorry ;)
Over het gebruik ben ik wel erg tevreden, nu wat verschillende wax en olie uitgeprobeerd en dat bevalt goed (Y)
 

RonnieDoorzon

Volle Baard
Zoooo, hier dan maar de eerste review over deze proefmonstertjes.

Op het eerste gezicht ziet de ''Balm'' er net zo uit als alle andere wax/balm die ik tot nu toe heb gehad.
Met de nagel er een mooi krulletje uithalen is ook goed te doen qua hardheid.
Het warm wrijven in de handpalmen gaat SUPER!
Het smelt zeer snel in de hand, als een soort harde boter.

De baardolie is net zo dik als OnsMannen of Mr. Bear.
Hij smeert ook goed uit werkt prima, en is ook heerlijk vettig. (Ik moest twee keer mijn handen wassen)

Nu de geur varianten.
-''The Ladies Man'' ruikt naar mijn gevoel niet alleen naar vanille, maar smaakt er ook heerlijk naar in de mondhoeken.
(Zal dat de ''Sweet Citrus'' zijn die vermeld staat op hun site).

Binnenkort een andere geur variant.

:)>:)
 
Laatst bewerkt:

Ronald

Volle Baard
Oerbaard
Leuk verhaal, prima geschreven. Mijn interesse is in ieder geval gewekt in die vanille! (Y)

Lijkt me een heerlijke zomerse geur!!
 

RonnieDoorzon

Volle Baard
Goeie review. Vanille doet het sowieso goed vind ik.. HEERLIJK voor in de baard!

:)>(Y)
Zoals ik al aangaf, gaat het volgens de badassbeardcare site niet om vanille, maar om zoete citrus.
Maar ik ben zo ie zo, niet zo goed in het herkennen van luchtjes.
Ik weet alleen wel aan te geven wat ik lekker, vreemd, of niet lekker vind.
 
Banner image
Top