Badass Beard Care Stache Wax and Trials

Hans

Zware baard
Oerbaard
Vandaag weer een pakketje thuisbezorgd gekregen vanuit de USA, wat baardwax testpotjes
en kleine testflesjes met baardolie, alle setjes leuk verpakt in een eigen zakje, het oog wil ook
wat natuurlijk :D
Tevens een blikje met snorrenwax, alles verzonden door Badass Beard Care USA (Y)
Hieronder de foto's van de producten, verdeeld in 2 posts anders worden het teveel
foto's in één post :eek: Ter zijner tijd zal ik per geur een review plaatsen als ik ze uitgetest heb.

Groeten Hans











 

Ronald

Volle Baard
Oerbaard
Wat gaaf Hans, al die kleine test pakketjes! Super handig natuurlijk om niet meteen een fortuin kwijt te zijn aan 1 baardolie of balm die toch niet lekker blijkt te zijn, maar het smoelt ook nog eens super!!

Ben benieuwd naar je ervaringen!!
 

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Ja das idd wel heel vet.! Ben best een beetje jaloers mag je weten ;)

Ben heel benieuwd naar je bevindingen.

:)>
[DOUBLEPOST=1426878078][/DOUBLEPOST]Mag ik vragen wat je kwijt was voor het geheel inclusief porto?
 

RonnieDoorzon

Volle Baard
Tjemig Hans.
Dat is me nogal een verzameling in één keer.
Gaaf hoor.
Daar zullen zeker lekkere luchtjes tussen zitten.
 

Hans

Zware baard
Oerbaard
Mag ik vragen wat je kwijt was voor het geheel inclusief porto?
@Arjay : Dat mag je vragen hoor :D Dat was $ 54,- US Dollars :)

Ik zou zeggen, kijk eens rond op hun site, http://badassbeardcare.com/
Ik vind de verzendkosten reuze meevallen aangezien je het toch hebt over een flinke afstand
die de producten af moeten leggen, de kosten voor overseas shipping zijn vastgesteld op $ 9,- US Dollars,
als je boven de $ 100,- US Dollars bestel is de shipping gratis, misschien aantrekkelijk als je eens iets
aparts wil en je samen met meerdere mensen bestel, anders is het in mijn ogen een kwestie van iets anders
dan anders in huis willen hebben ;)
Ik heb deze samples over laten komen om in de toekomst eens wat meer bij hun te bestellen en ik niet iets
wil bestellen wat ik niet lekker vind, vandaar. Mocht ik iets over laten komen bij hun in de toekomst dan zal
ik dat hier laten weten, veel plezier met rondneuzen op de website maar als je goedkoop uit wilt zijn dan kan
je beter hier in Nederland of België bestellen (Y)

Wordt Vervolgd .........
 

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Thanks voor de info @Hans. Zal daar zeker ff rond gaan neuzen. En laat je weten wat je van alle geurtjes vindt? Zal wel ff duren voordat je ze allemaal hebt gehad haha! :)
Dat zijn nog eens pakketjes om naar uit te kijken! :D(Y)
 

Ronald

Volle Baard
Oerbaard
Anderhalve week valt me echt reuze mee. Liet nog wel eens shirts en cd's uit Amerika komen, en dat duurde vaak langer. Moet je ook nog invoerrechten betalen? Of verzenden ze het als gift?
 

RonnieDoorzon

Volle Baard
Elke keer als ik naar dit grandioos uitziende setje kijk, raak ik nieuwsgierig naar al die luchtjes.
Zo'n setje kan je dan niet zomaar laten lopen.
Voor dat je weet, verkopen ze deze trail-kit niet meer.
Kom het dan ook niet laten, dit ook te bestellen.
Nu nog anderhalve week wachten.........:)>
 
P

PUNK-JAZZ

Guest
@RonnieDoorzon ... Hahahaha ja dat zijn de verkooptechnieken vd Beardstuff-Creater-Sellers :p

Mooi setjes maken zodat de klanten het zo graag willen ruiken, gebruiken hahahaha(Y):)>
 
Banner image
Top