Baardgroei Proces Topic

jup, alle kelder en zolderfiguren zonder ooit contact te hebben met het andere geslacht. ze reopen geregeld Zwitsal.. en ik? ik kom voor de vrijmibo of bdm :p
 

Texman

Koning Baard
Bij deze nog even een overzicht van de laatste 16 weken. Klaar voor de volgende 16 weken... :)> (Y)
6DDZojh.jpg


LET OP! Je kan hier goed zien dat ik tussen week 10 en 11 naar de barbier ben geweest. Aan de voorkant is er toen helemaal niets vanaf gehaald, echter alleen de zijkanten. Week 16 komt weer aardig in de richting van week 11. Ik wil hiermee zeggen dat iedereen die naar een barbier gaat heel erg duidelijk moet zijn in wat je wilt en verwacht. Ik ben dat ook geweest (wellicht niet duidelijk genoeg, kan ook) maar echter hield deze barbier zich er niet helemaal aan met als gevolg dat er zomaar een paar weekjes vanaf geknipt/getrimd werd. WEES GEWAARSCHUWD!!!!! :p:D
Ha RCM,
Wat een super resultaat en het staat je geweldig, ga zo door,(Y)(Y)(Y)
En ten aanzien van de barbier roep ik altijd: "zeg wat je wil maar wat nog belangrijker is zeg ook wat je niet wil";)
Blijf de baas over je eigen baard!!:)
 
  • Like
Reactions: RCM

RCM

Baardaap
Ha RCM,
Wat een super resultaat en het staat je geweldig, ga zo door,(Y)(Y)(Y)
En ten aanzien van de barbier roep ik altijd: "zeg wat je wil maar wat nog belangrijker is zeg ook wat je niet wil";)
Blijf de baas over je eigen baard!!:)
Hoi Texman. Al weer een goede tip erbij, dank je... Inderdaad zeggen wat je vooral niet wilt... (Y)
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Nee, klagen mag je zeer zeker niet.
Ik heb meerdere malen mijn bewondering voor je baard uitgesproken en het positieve resultaat op je voorkomen, dus ik heb er alleen maar aan toe te voegen, dat ik benieuwd ben naar de baardreis naar de Yeard. :)>(Y)
 
  • Like
Reactions: RCM

Freerider

Baard
Thnx @ProfessorMelchior, in het begin was ik echt van plan voor een 'kort' model te gaan, echter na alle positieve reacties en de drive om voor een langer model te streven, lijkt de yeard mij inderdaad een prachtig doel!
Dat is het risico van dit forum, herken het namelijk!
Zou het een vorm van penisnijd zijn? Maar dan een versie waarbij je wel invloed op de lengte kunt uitoefenen?

deze tekst is mede mogelijk gemaakt door de crappy vertaling van de auto-correctie van mijn telefoon
 

RCM

Baardaap
Dat risico neem ik dan graag @Freerider. Maaruh, een vorm van penisnijd? Gelukkig behoort dat in welke vorm dan ook tot het vrouwelijk geslacht :p:D Alhans, voor mij dan. Ik kijk niet met een afgunstige blik naar beter voorziene kerels, in welke vorm dan ook ;):p
 
Laatst bewerkt:

Kale666man

Baardaap
Goed zo Roy daar gaan we voor,mimimaal de yeard.
En het hangertje is een stuk ouder en wordt steeds kleiner met een hangende zak eronder.
Maar baard groeit wel gelukkig en die zien ze.die hanger niet.
Ja we gaan ervoor.DeYeard
 
  • Like
Reactions: RCM

TMG1961

Baardaap
Flinke goed uitziende baard is het Roy. Ik heb bij de mijne ook iets nieuws ontdekt, er begint volume te komen en baard voelt ook dikker aan.
Voordat je het weet meld je dat je de yeard taart aansnijd :)>
 
  • Like
Reactions: RCM

RCM

Baardaap
@TMG1961 Thnx Theo. Zie je nou wel, alles heeft tijd nodig, ben blij dat je nu in de 'volle' fase zit, en het leuke daarvan is dat je baard nu alleen nog maar 'voller' en langer wordt. Over 2 weken plaats ik weer een foto, dan ben ik 5 maanden overweg. Ik maak ze voor mijn eigen 'dossier' wekelijks, maar moet zeggen dat ik de laatste 3 weekjes niet zoveel groei zie. Wellicht gaat dit wel van de een op de andere dag opvallen als alles vloerwaarts gaat! ;)
 

Kale666man

Baardaap
Kan niet wachten op de fotoos om het vers hil dan te zien hoor Roy,maar ik heb dat ook hoor,het gevoel dat het minder hard gaat.
Misschien omdat we het zo graag willen.maar je zit gek gezegd al bijna op de helft en ja,sneller kan niet.
Maar net wat theo zegt voor je het weet vier je de yeard al klinkt dat nog wel ver weg.
 
  • Like
Reactions: RCM

TMG1961

Baardaap
Ik maak voor mezelf ook wekelijks 3 foto's, van voor, linkerwang en rechterwang
Benieuwd naar de nieuwe foto' s Roy.
 
Laatst bewerkt:

Kale666man

Baardaap
Ben ook blij dat het weer beter met je baard gaat theo.
Dan komt de motivatie weer opzetten.
Ik heb ook wel eens dagen hoor,maar ik vind ook dat het bij mij ligt hoe ik me voel.
Als ik niet zo lekker ben is het net of de baard het merkt zal ik maar zeggen.
Maar ach de ene dag is de andere niet en ik hou geen fotoos bij hoor.
Dalijk bij twintig weken neem ik er weer een paar en gooi ze er weer op.
Maar goed, genoeg geluld weer.
 
Banner image
Top