Baard laten groeien of wachten

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Heb het effe gecheckt bij mijn vrouw de kapster en veel buiten scheelt id Arjay(Y)
Beard up:)>
Door de invloed van wind, zeewater, temperatuur (kou en warmte) en zonlicht (UV) wordt het baardhaar merkbaar stugger en verdient meer verzorging door het bijvoorbeeld met baardolie te behandelen en regelmatiger te borstelen en kammen. Ik bemerk het uit ervaring!
 

maximum

Zware baard
Door de invloed van wind, zeewater, temperatuur (kou en warmte) en zonlicht (UV) wordt het baardhaar merkbaar stugger en verdient meer verzorging door het bijvoorbeeld met baardolie te behandelen en regelmatiger te borstelen en kammen. Ik bemerk het uit ervaring!

Ging over evt. groeiverbetering;)

Haha je mag ook weleens wat van mij aannemen hoor.. ;)

Doe ik toch:D Cigar blend???:pBeard up:)>
 

Revange

Baard
Ik slik elke dag vitamine d voor het sporten, dat is zowiezo goed dan. En ik gebruik toch castor olie.

Heb indrukwekkende verhalen gelezen op internet over meer haargroei en dikker haar.

Alleen die schrale plekken gaan niet weg. En me ''baard'' ziet er oranje uit in het licht. Dat is een stuk minder...

Edit: en in me snor zitten ook niet echt veel vordering, weinig haar op ook. Van een afstand zie je m niet eens.
 

Japster

Baard
Ik heb zelf ook niet de beste baardgroei. Je kan gewoon niet verwachten dat je in 3 weken een goede baard hebt. Het is gewoon 4-6 maanden doorzetten minimaal.

Dus beard on:)>
 

Revange

Baard
Nee dat klopt ook. Moet gewoon geduld hebben. Het zal al beter worden als er wat meer haar op me snor komt, dit ziet er vreemd uit vanaf een afstand haha
 

Jeepie

Baard
Ik slik elke dag vitamine d voor het sporten, dat is zowiezo goed dan. En ik gebruik toch castor olie.

Heb indrukwekkende verhalen gelezen op internet over meer haargroei en dikker haar.

Alleen die schrale plekken gaan niet weg. En me ''baard'' ziet er oranje uit in het licht. Dat is een stuk minder...

Edit: en in me snor zitten ook niet echt veel vordering, weinig haar op ook. Van een afstand zie je m niet eens.
Wat is er mis met een oranje baard??? Ik rock em in et oranje swa!! :cool::cool:
 

Revange

Baard
Haha ja omdat het in de zon echt oranje eruit ziet,en heb gewoon bruin haar. Maar als in in de ochtend in de spiegel kijk dan oogt het wel gewoon donker.

Lijkt wel of die van kleur veranderd.
 

Revange

Baard
Ik zie op de beetje kalere plekken heel veel blonde stoppels glinsteren in het licht als ik in de spiegel kijk. Volgroeien die nog of blijft dat zo?

Want het zijn al paar dagen stoppels.
 

Revange

Baard
Geduldigheid is lastig wetend dat het uiteindelijk mischien niks kan worden en 1.5 tot 2 maanden met een halve baard rond gelopen te hebben haha. Ik zal zondag is foto posten, dan is t 3 weken geleden dat ik begon.
 
Banner image
Top