Baard laten groeien of wachten

Revange

Baard
Hallo,

Ik wil graag mijn baart laten groeien maar ik denk niet dat ik de goeie genen heb, met name mijn snor. Ik vind het ook onverzorgd al. En onder mijn lip is de huid schraal geworden.
Kan ik beter een jaar wachten of nog even volhouden. Ik wil graag zon baard net zoals barbie van under the dome.

Mijn baard is van 1 week en smeer sinds 2 dagen heel mijn baard in met wonderolie. Vind het alleen lastig met slapen. Ik slaap altijd op mijn zij. Hoe doen jullie dit?


Gr

20160509_182217.jpg 20160509_182018.jpg
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Hoi en welkom ;)

Eigenlijk kan je pas na een paar maanden weten of het genetisch potentieel er is dus na een weekje j-is helaas erg vroeg om een balans op te maken.
Je zal dus door de "onverzorgde" periode heen moeten vrees ik.

ow ja, en.............. baard is met een D op het eind :)>
 

Revange

Baard
Haha klopt ja, even te snelle tiep fout. Maar wat zou zo jou eerste ingeving zijn?

Had je nog tips over die wonderolie? Met dat slapen enzo?
 

BeardedGuy

Stoppelbaard
Ik smeer mijn baard meestal na het eten in en wanneer ik opsta. Ik slaap gewoon op mijn buik en het olie is er sochtends wel weer af door al het gedraai in mn slaap.

Laat je baard lekker een maandje groeien ofzo dan pas kan je kijken of het het waard is of niet. En het onverzorgde zit tussen je oren :p ik loop al 5 maanden rond met mn baard en heb nog niks ingekort of bijgehouden ( 1xtje mn snor een beetje bijgewerkt ).
 

Revange

Baard
Oke dan ga ik m ook gewoon insmeren en gewoon lekker slapen, ik vind het meer onverzorgd omdat ik weinig snor haren heb en ze een beetje krullen. Dan oogt het al snel onverzorgd. Ik zal volgende week nog is een foto posten.

Bedankt voor de reacties al!
 

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Minder smeren. Of eigenlijk helemaal niet. Gewoon eenmaal daags scrubben, en de hele boel eventueel op één lengte houden. Zo weet je na een paar maand wat de potentie is.
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Denk dat Arjay wel degelijk genoeg smeert, maar op een beginnende baard werkt dat (in functie van de soort huid) vaak averechts ;)
 

Revange

Baard
Ah oke, ik dacht dat die castor olie helpt om baardgroei te bevorderen. Dat extra beetje hulp kan ik wel gebruiken, en zeker mijn snor.
 

zenn

Zware baard
Ah joh, het groeit vanzelf. ;) 'k zit over paar daagjes op de 3 mnd, waarvan 'k eerst zelf dacht "dit word helemaal niets" en "ik lijk wel een zwerver",
maar nu er meer lengte in zit en dat 'k denk "hell yeah, beardassmotherfucker!':)

Action-Hank-Teaches-Dexter-A-Lesson-On-Beards.jpg


Geduld is een schone zaak.
 

maximum

Zware baard
Dat doe ik beide niet maar hij groeit toch echt als kool!! Ik hou het er maar op dat ik geluk heb;) of zou luiheid de groei bevorderen, gezien je lijf dat toch niks beters te doen heeft:p:p:p

Genen is nummer 1 uiteraard qua baardgroei;)Misschien had je nu wel een baard tot aan je tenen als je wel sporten en gezond at:DWho knows:)Beard up:)>
 
Banner image
Top