Zes weken update…

Gerrit

Baard
Graag mening van de wijze baardmannen…ben nu kleine 6 weken bezig,en vraag me echt af of dit een lange volle baard kan worden…zie t wel langzaam voller worden…
ga zowizo door hoor…ik ga wel tot de grey foxen behoren dan hè?
 

Bijlagen

  • IMG_1600.jpeg
    IMG_1600.jpeg
    1,6 MB · Weergaven: 48

Texman

Koning Baard
Graag mening van de wijze baardmannen…ben nu kleine 6 weken bezig,en vraag me echt af of dit een lange volle baard kan worden…zie t wel langzaam voller worden…
ga zowizo door hoor…ik ga wel tot de grey foxen behoren dan hè?
Ik ben het eens met @tijn maar je moet er wel rekening mee houden dat dit, afhankelijk van de groeisnelheid, een half tot een heel jaar vergt. Het is dus echt een kwestie van doorzetten.
Met een maand of drie ben je al een aardig eind op weg:)>.
 

Texman

Koning Baard
Dat gaat goed, je baard ziet er al heel aardig uit (Y)(Y)(Y).
Het wordt een mooie volle baard dus volhouden :)>.
 

Gerrit

Baard
Dat zetje heb ik net nodig Texman!!
Velen hier zoeken bevestiging of de baard (dichtheid) wel geschikt is om uit te groeien tot een lange volle baard,zo ook ik ……
de eerste keer in 2016 ,toen ik lid werd van dit leuke forum,heb ik de boel er weer af geschoren na 3 maandjes ofzo…
nu wil ik gewoon eens doorzetten…
ook mijn hoofd wil ik radicaal eens veranderen aangezien het vooraan wel dun word ondertussen…
binnenkort eens aar een barbier ,,,ff vragen wat hij er van vind..
aan mijn nog korte baard moet ie afblijven natuurlijk!
misschien een buzz cut??
groet,Gerrit
 

Texman

Koning Baard
Dat zetje heb ik net nodig Texman!!
Velen hier zoeken bevestiging of de baard (dichtheid) wel geschikt is om uit te groeien tot een lange volle baard,zo ook ik ……
de eerste keer in 2016 ,toen ik lid werd van dit leuke forum,heb ik de boel er weer af geschoren na 3 maandjes ofzo…
nu wil ik gewoon eens doorzetten…
ook mijn hoofd wil ik radicaal eens veranderen aangezien het vooraan wel dun word ondertussen…
binnenkort eens aar een barbier ,,,ff vragen wat hij er van vind..
aan mijn nog korte baard moet ie afblijven natuurlijk!
misschien een buzz cut??
groet,Gerrit
Ik denk dat je de vorige keer te vroeg bent gestopt.
Voor een volle baard van een behoorlijke lengte heb je zeker een halfjaar nodig.
Ook kan het nodig zijn je baard qua uitgroei iets te trimmen wat ook weer ten koste van de lengte kan gaan. Maar soms is het wel nodig om er wat vorm in aan te brengen en slordigheid tegen tegen te gaan.
Ook hou je het wat langer vol en krijg je minder negatieve reacties.
Wat je hoofdhaar betreft kan je denken aan het millimeteren van je haar of te gaan voor een kaal hoofd. :)>
 

Gerrit

Baard
10 dagen verder….gaat wel goed denk ik….afspraak gemaakt met Ro ‘s Barbershop in Voorhout op wo 3 april….van mijn groeiende baard moet ie zo veel mogelijk afblijven,behalve halslijnte zetten denk ik…
ga voornamelijk voor een buzzcut ..spannend!
zet wel een voor en na foto daarna…
is er weer wat te lullen hier…
 

Gerrit

Baard
Huidige baard…
 

Bijlagen

  • IMG_1634.jpeg
    IMG_1634.jpeg
    1,3 MB · Weergaven: 36
  • IMG_1637.jpeg
    IMG_1637.jpeg
    1,4 MB · Weergaven: 36
  • IMG_1635.jpeg
    IMG_1635.jpeg
    1,3 MB · Weergaven: 36

tijn

Zware baard
10 dagen verder….gaat wel goed denk ik….afspraak gemaakt met Ro ‘s Barbershop in Voorhout op wo 3 april….van mijn groeiende baard moet ie zo veel mogelijk afblijven,behalve halslijnte zetten denk ik…
ga voornamelijk voor een buzzcut ..spannend!
zet wel een voor en na foto daarna…
is er weer wat te lullen hier…
Ha gaat goed man die baard van jou. En tsja tot je nieuwe coupe er is hebben we gewoon helemaal niks maar dan ook niks om over te lullen hahahaa.
 

Texman

Koning Baard
10 dagen verder….gaat wel goed denk ik….afspraak gemaakt met Ro ‘s Barbershop in Voorhout op wo 3 april….van mijn groeiende baard moet ie zo veel mogelijk afblijven,behalve halslijnte zetten denk ik…
ga voornamelijk voor een buzzcut ..spannend!
zet wel een voor en na foto daarna…
is er weer wat te lullen hier…
Het gaat goed met de baardgroei (Y)(Y)(Y).
Ik heb even gekeken op de website van Ro ‘s Barbershop in Voorhout, ziet er goed uit.:)
Ik ben benieuwd naar je ervaring :)>.
 

Gerrit

Baard
Hai die Tijn…altijd welgemutste en bebaarde forumvrind…
thx…
Ha gaat goed man die baard van jou. En tsja tot je nieuwe coupe er is hebben we gewoon helemaal niks maar dan ook niks om over te lullen hahahaa.
Het gaat goed met de baardgroei (Y)(Y)(Y).
Ik heb even gekeken op de website van Ro ‘s Barbershop in Voorhout, ziet er goed uit.:)
Ik ben benieuwd naar je ervaring :)>.
Het gaat goed met de baardgroei (Y)(Y)(Y).
Ik heb even gekeken op de website van Ro ‘s Barbershop in Voorhout, ziet er goed uit.:)
Ik ben benieuwd naar je ervaring :)>.
Grrrr….dikke vingers…double Posts….
Ik zal mijn ervaring van mijn barbier bezoek uiteraard delen hier…
vroeger ging je gewoon naar een herenkappert ,om commerciële redenen heet het nu barbier,uiteraard met een eventuelke sigaar en bijbehorende whiskey of een IPA biertje…..tsja…
 
Banner image
Top