Zelf baardolie maken!

TBone

Stoppelbaard
Mmm.. Lijkt toch verdomd veel op reclame maken :p

Kan ik me voorstellen. Toch is het niet zo bedoeld. Ik heb zelf bij "De Tuinen" wat basis olie besteld en wat essentiële oliën. Op de website van "De Tuinen" is het nu "2 halen, 1 betalen", wat in de praktijk neerkomt op 50% korting als je een zooi verschillende oliën in je winkelmandje gooit. Daarna was ik echter op zoek naar een maatkolfje van 10 ml om nauwkeurig jojoba, castor, argan en amandelolie te kunnen mengen. En ik zocht wat potjes met pippetsluitingen. Zo kwam ik die site tegen. Ik heb er dus zelf geen olie besteld. En nogmaals, ik heb ook geen aandelen in die cub :)

Bedankt voor het delen @TBone, een goede site is altijd welkom (Y)

Graag gedaan.
 

Koesje

Stoppelbaard
Hoi allemaal,
Ik ben sinds vandaag ook begonnen met baardolie te maken
heb een 1 flesje van 30 ml : 10 ml jojoba olie
10 ml amandel olie
10 ml vitamine E olie
met 8 druppels bergamot
met 4 druppels pepermunt

en heb 1 flesje van 30 ml : 10 ml jojoba olie
10 ml amandel olie
10 ml vitamine E olie
met 12 druppels denne
met 10 druppels rozenhout

Ik ben eens benieuwd wat jullie hiervan vinden
 

Beatle

Baard
is er eimand die ook ervaring heeft met alleen basis olie, dus bijv alleen jojoba olie, of een combi van jojoba en castor olie

voor mij hoeft mijn olie niet echt een geurtje te hebben, heb al een sterk ruikende eau de toilette en pommade die ik gebruik ruikt ook al aardig, dus wil eigenlijk niet nog meer geuren :p
 

RonnieDoorzon

Volle Baard
Ikzelf doe net als RJ ook voor de nacht een basisolie in.
Alleen is dat geen gebruikelijke.
Nertsolie die lichtelijk ruikt.
Niet echt lekker qua geur, maar uiterst effectief.

Verstuurd vanaf mijn HTC One_M8 met Tapatalk
 

Ronald

Volle Baard
Oerbaard
Same here, ook ik die vaak snachts vaak alleen wat jojoba en castor olie in de baard. Soms gecombineerd soms 1 van de 2.
 

maximum

Zware baard
Heb ook maar eens wat basis en essentïele olies ingeslagen om wat baardolies te maken voor s'avonds op de bank of s'nachts in bed..De merkjes gebruik ik voortaan voor werk of weekends etc..Vind het ook leuk om wat te experimenteren..grt:)>20151015_174957-1.jpg
 

Ronald

Volle Baard
Oerbaard
Klinkt goed! De houtgeuren vind ik over het algemeen ook altijd erg lekker. Sandelhout is ook zo'n lekkere.
 

maximum

Zware baard
Klinkt goed! De houtgeuren vind ik over het algemeen ook altijd erg lekker. Sandelhout is ook zo'n lekkere.

Inderdaad(Y)..Die heb ik ook alleen druppelt die moeilijk uit het flesje..Beduidend een dikkere olie als ceder en denne..Die moet je echt voorzichtig druppelen anders is je flesje zo leeg..grt:)>
 

baksteen

Stoppelbaard
Hmmmmz heb thuis nog rijstolie zit blijkbaar ook in allerlei haarproducten. Als ik binnenkort aan het mixen raak zal ik dat her er ook eens doorheen slingeren!
 
Banner image
Top