baard progress


  • Total voters
    7
Hallo beard's

aangezien ik nieuw ben zal ik me even kort voorstellen.

Ik ben Jeffrey, 21 jaar en hou van sporten, vooral voetbal. verder ben ik werkzaam bij de belastingdienst.
vandaar dat ik ook nog geen gekke baard heb staan i.v.m. werk. nu ik een andere functie heb kan dit echter wel en ga ik er helemaal voor.

Omdat ik al iets eerder ben begonnen dan ik lid ben op dit forum zal ik teven foto's vanaf het begin tot nu uploaden.
ook zal ik laten zien welke producten ik gebruik. en wat natuurlijk mijn doel is!

echter heb ik wel nog hulp nodig betreft het trimmen, ik vind het zo zonden om wat ervan af te halen.. wel werk ik de contouren netjes
bij met een oud (klap)scheermesje. misschien iemand tips hoezo wel of niet alvast bedankt.

alvast bedankt en een goeie baardgroei !

GetAttachmentThumbnail


Het begin. 14 November 2016


eind doel.

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/564x/be/83/fd/be83fdc280de710451c25644c94bc6b5.jpg
 
  • Like
Reactions: Lei
naar 3 weken.

GetAttachmentThumbnail

[DOUBLEPOST=1484090945][/DOUBLEPOST]
GetAttachmentThumbnail


7 weken baard.
[DOUBLEPOST=1484091074][/DOUBLEPOST]
GetAttachmentThumbnail


8 weken baard. zo ziet die er nu ongeveer uit alleen moet ik hem weer bijmaken en fatsoeneren. alleen wilt mijn snor niet echt mee groeien en heb ik tussen de baard en mond een kaal plekje zoals je op de foto ziet. iemand die heer een oplossing of trucje voor heeft ?
[DOUBLEPOST=1484091617][/DOUBLEPOST]
GetAttachmentThumbnail


dit zijn de producten die ik gebruik.

Beard & Moustache Oil van iD Hair €16,95
Original Lard Pommade grease €10,-
Original Beard Oil studs €17,50
 

Weeble

Volle Baard
Ik heb het even moeten opzoeken, maar dit is Dan Bilzerian:

zXycT5FL.jpeg

Dat is alvast een mooi baard-streven.
Ik snap dat, als je bij de Belastingdienst werkt, een yeard niet is toegestaan. Bovenstaande lijkt me wel geschikt als kantoorbaard ;)

PS: Ik denk dat er iets fout is gegaan met het uploaden van je foto's, want ik zie nietso_O
 

Hartenheer

Zware baard
Je leeftijd zegt weinig over een baard hoor.
Ik had op mijn 18 jaar al een aardige baardgroei , Op mijn 20ste werd ik al gek zo hard groeide het.
 
Ik heb het even moeten opzoeken, maar dit is Dan Bilzerian:

Bekijk bijlage 3931

Dat is alvast een mooi baard-streven.
Ik snap dat, als je bij de Belastingdienst werkt, een yeard niet is toegestaan. Bovenstaande lijkt me wel geschikt als kantoorbaard ;)

PS: Ik denk dat er iets fout is gegaan met het uploaden van je foto's, want ik zie nietso_O
Ja idd ze wil ik hem, gister waren alle foto's zichtbaar.. nu zie ik ze zelf ook niet meer zal ze straks na mn werk opnieuw proberen te posten.

Jef
[DOUBLEPOST=1484133466][/DOUBLEPOST]
pJyj2Tg.jpg

Het begin 14 november

d3ZXjfl.jpg

3 december

5r956tl.jpg

Na 7 weken.

kjqaIRe.jpg

Baard gisteren na iet meer dan 7 weken. Baard oet wel nog bijgewerkt worden.

h3peWDd.jpg

En dit is mijn doel!

Sorry voor alles nogmaals posten. Maar de foto's waren helaas niets zichtbaar.
[DOUBLEPOST=1484133685][/DOUBLEPOST]
z1jSaXI.jpg


De verzorgingsmiddelen die ik gebruik
 
Welkom op het forum!
De baard ziet er zeker gezien de korte groeiperiode al goed uit.
Uit de foto van 14 november maak ik op, dat je slachtoffer van waterboarding geworden bent. Word je gedwongen een baard te laten groeien? :eek::D


Nee sowieos niet! Ik werd altijd gedwongen om het niet te laten groeien ivm werk.
Heb sinds m'n baardgroei (14/15 jaar) nooit meer met een blote billen gezicht rond gelopen. Maar nu ik een andere functie heb kan ik hem laten staan en ga ik ook zeer zeker doen! En hoe bedoeld u slacht over van waterboarding? Ik laat me altijdzo bijwerken lekker liggen met warm handdoekje alles zacht maken en dan bijwerken en contouren bijmaken.
 
Haha, niet dat ik weet ! En hopelijk ook maar. Anders laat ik dadelijk alles voorniks groeien als hij een keer slechte z'n heeft dan is het afgelopen met me haha :p
[DOUBLEPOST=1484186728][/DOUBLEPOST]Verder heb ik onder mn linker kaaklijn bovenaan een soort van weerwaas in mijn baard een pluk met veel dik en lang haar dat doet wat het zelf wilt. Dit krijg ik echter nooit in model. Al honderden keren laten knippen en dan zit het even goed, en erna weer een drama.. Olie en balm eigenlijk het zelfde effect. Wel denk ik dat dit op te lossen is mate hoe langer de baard wordt, maar is er niet een handig trucje of tip dat me even een beetje door deze slordige periode kan heen helpen.

Alvast bedankt
Jeffrey
 

Hartenheer

Zware baard
Nee sowieos niet! Ik werd altijd gedwongen om het niet te laten groeien ivm werk.
Heb sinds m'n baardgroei (14/15 jaar) nooit meer met een blote billen gezicht rond gelopen. Maar nu ik een andere functie heb kan ik hem laten staan en ga ik ook zeer zeker doen! En hoe bedoeld u slacht over van waterboarding? Ik laat me altijdzo bijwerken lekker liggen met warm handdoekje alles zacht maken en dan bijwerken en contouren bijmaken.
Dit probleem had ik vroeger ook, maar men had geen keus.
Ik was 1 van de 5 die deze opleiding gevolgd had, en mijn baard groeide zo hard dat het was voor hun kiezen of delen.
Of ik liep er na een halve dag bij alsof ik me niet geschoren had, of een korte baard.
Dus het werd een korte baard.

In mijn jeugd ben ik wel eens ontslagen omdat ik een lange baard had :mad:
 
Ja vind het een beetje belachelijk. Ik hou zelf ook van tatoeages. En heb ze nu alleen op plekken waar ze niet zichtbaar zijn. Maar vindt het langzaam belachelijk.. alsof iemand daardoor minder z'n werk doet we zien niet meer in 1920
 
kNsff19.jpg

Before the barber

dwk5PUl.jpg

After...

Ik zelf was boos op mn vaste kapper ik vind dat hij er veel te veel van af heeft gehaald en laat hem vervolgens ook niks meer aan doen behalve de contoure. Baard staat nu 2 dikke maanden en lijkt alsof ik op een dood punt zit
 

JeroenP

Volle Baard
Haha, niet dat ik weet ! En hopelijk ook maar. Anders laat ik dadelijk alles voorniks groeien als hij een keer slechte z'n heeft dan is het afgelopen met me haha :p
[DOUBLEPOST=1484186728][/DOUBLEPOST]Verder heb ik onder mn linker kaaklijn bovenaan een soort van weerwaas in mijn baard een pluk met veel dik en lang haar dat doet wat het zelf wilt. Dit krijg ik echter nooit in model. Al honderden keren laten knippen en dan zit het even goed, en erna weer een drama.. Olie en balm eigenlijk het zelfde effect. Wel denk ik dat dit op te lossen is mate hoe langer de baard wordt, maar is er niet een handig trucje of tip dat me even een beetje door deze slordige periode kan heen helpen.

Alvast bedankt
Jeffrey
ik zou nou het wassen de fohn erbij pakken. Dat werkt voor mij aardig..succes met je baardreis


ps tijd lost het meeste wel op. Gewoon laten groeien...
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Ik zelf was boos op mn vaste kapper ik vind dat hij er veel te veel van af heeft gehaald en laat hem vervolgens ook niks meer aan doen behalve de contoure. Baard staat nu 2 dikke maanden en lijkt alsof ik op een dood punt zit
Je kunt beter boos op jezelf zijn, want je had toch vele tientallen malen op dit forum kunnen lezen, dat het beter is om de eerste maanden weg te blijven van de barbier. :rolleyes:
Verder is er niet veel aan de hand: het zit netjes, past bij het kapsel en het groeit weer aan. :)
 
Je kunt beter boos op jezelf zijn, want je had toch vele tientallen malen op dit forum kunnen lezen, dat het beter is om de eerste maanden weg te blijven van de barbier. :rolleyes:
Verder is er niet veel aan de hand: het zit netjes, past bij het kapsel en het groeit weer aan. :)


Ja dat ook, alleen had ik onder mn kind en onder mn rechter kaak, 2 snelgroeiende plukken deze wou ik laten bijknippen en de contouren en normaal doet mn barber precies wat ik wil/vraag maar ja nu weer even wat lengte sparen haha!
 

Bekkers

Baard
Ja dat ook, alleen had ik onder mn kind en onder mn rechter kaak, 2 snelgroeiende plukken deze wou ik laten bijknippen en de contouren en normaal doet mn barber precies wat ik wil/vraag maar ja nu weer even wat lengte sparen haha!

Heb je een zoon of een dochter? :p

Zonder gekheid, waarom ben je boos op de barbier? Zover ik kan beoordelen heeft hij de lijnen net zo strak gezet als die van jouw einddoelbaard (post van 11 januari).
 
Heb je een zoon of een dochter? :p

Zonder gekheid, waarom ben je boos op de barbier? Zover ik kan beoordelen heeft hij de lijnen net zo strak gezet als die van jouw einddoelbaard (post van 11 januari).


Haha nee gelukkig nog geen zoon of dochter hahahah
[DOUBLEPOST=1486252678][/DOUBLEPOST]Iets langer dan 2.5 maanden

skXgNuE.jpg
 

Shimai

Stoppelbaard
Ik ben geschokt, dacht dat we hier in NL niet gediscrimineerd mochten worden. Hoezo baard verboden door een werkgever. Verandert ons zijn, ons handelen, onze kennis of integriteit ineens als wij een baard laten staan.
En wordt dit door baard enthousiasten ook zomaar als logisch bevonden?
DAT KAN TOCH NIET!
 
Banner image
Top