Wow, een jaar voorbij... A yeard!

Texman

Koning Baard
Wat leuk die twee foto's het is een enorm verschil.(Y)(Y)(Y)
Je huidige baardlengte pas heel erg goed bij je, Top :cool:
 

Dee4WR

Baard
Bedankt mannen! Het is ff door de zure appel heen bijten dat wel! Maar na een half jaar word het pas echt leuk...(Y)(Y)
Die gezichten van kennissen of familie wanneer ze de baard voor 't eerst zien! :D
Gillette heeft 't maar moeilijk met al die mannen met baarden

 

Dee4WR

Baard
Dag heren

Ik had vandaag een sollicitatiegesprek, en ben door naar de tweede ronde! (Y)(Y)
Eerst de baard laten stijlen en de snor bij laten knippen (in het midden)... Nog steeds een lastige lengte, net als bij de baard geldt 'geduld is een schone zaak'.

Alvast een prettig weekend!

Greetz

PhotoEditor_20190808_154401526.jpg
 

Laurent1965

Zware baard
Wat goed, proficiat!!
Helemaal met onze prof eens, alhoewel met die baard.., kan niemand ontkennen dat hij je super staat.;), ze hebben dus stiekem toch ook naar uiterlijk gekeken!
Snor gaat de goeie kant op, geef hem de tijd! (Y)
 
Laatst bewerkt:

Dee4WR

Baard
Volgende week het tweede gesprek... Afspraak is gemaakt.

Ik zat net tv te kijken, Discovery Channel, een oude aflevering van Gold Rush. De baard en snor van Tony Beets vond ik altijd al te gek maar nu denk ik dat mijn baard en snor bijna hetzelfde zijn. Een lichte slag, de snor die naar beneden groeit...
De baard van Tony is een stuk langer, zijn haar trouwens ook haha! Over een jaar zouden mijn baard en snor dezelfde lengte kunnen hebben. Dat word het volgende hoofdstuk van mijn baard reis....

tony-beets.jpg
IMG_20190808_154105.jpg
 

Dee4WR

Baard
Goeden dag heren
Nieuwe baan, én een nieuwe telefoon.... Binnenkort toch maar naar de barbier want de baard heeft nu zo'n lengte dat er een model in kan worden geknipt.
De haren op de wangen iets korter zodat de baard iets spits word.
De kwaliteit van de foto is stukken beter, van 8 naar 25 miljoen pixels....

Prettig weekend!
20190830_194533.jpg
 
Banner image
Top