Wilde baard

Deneveraert

Stoppelbaard
Jow collega's
Mijnen baard is ong 20cm lang maar moet er ferm veel voor doen om hem iets of wat deftig te kunnen leggen want hij krult naar alle kanten.
Kan ik daar iets aan doen of bestaat er iets voor om hem te stylen?

Goe weekend
 

Almer

Baard
Moeilijk te zeggen zonder het te zien dat ten eerste. Ikzelf ben fanatiek aan het trimmen de laatste paar weken en merk dat het wel een goede oplossing is om het een beetje in orde te houden, vooral met een klein schaartje om de kans op fouten minimaal te houden. Behoorlijk specifiek verhaal per baardbroeder dat wel hangt echt van het haar af
 

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Zo 20cm! Ben wel heel benieuwd hoe hij er uit ziet.. :p
Er zijn veel stylingsproducten op de markt voor baarden.. Heb je al eens rond geneusd op bv een www.mijnbaard.nl?
 

maximum

Zware baard
Moeilijk beoodelen id zonder plaatje;)..Hier gewoon conditioner tijdens badderen..Dan moet de haardroger borstelen en de finishing touch met baardolie en de snor met snorrewax of beardbalm(Y)..Maar bij ieder baardje een ander riedeltje :D Succes :)>
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Uiteraard is elke baard anders en is er geen standaard procedé om een bad-beard-day tegen te gaan maar om een baard van die lengte in het gareel te houden heb je inderdaad een aantal mogelijkheden, producten en manieren die je kan uitproberen.

Als je een dergelijke lengte fatsoenlijk wilt krijgen en verzorgen kruipt er natuurlijk ook extra tijd in maar dat hoort er dan gewoon bij vind ik ;)

Ben zelf ook erg benieuwd naar hoe het geheel er uitziet bij jouw :)>
 

Hans

Zware baard
Oerbaard
Niet alleen de lengte is van belang maar zeker ook het soort baardhaar, is deze stug
of juist heel zacht, springerig en wild of steil van zichzelf?
Ik ben in de ochtend na het douchen snel klaar, drogen, baardolie er in en klaar met zo
af en toe een balsem, ik heb een makkelijke baard gelukkig.
Kwestie van uitproberen en eventueel als je niet in de stoel van een barbier wilt gaan
zitten gewoon even langs gaan en daar om advies vragen, dat is tenslotte een onderdeel
van het beroep Barbier,

groeten Hans
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Niet TE voorbarig hé heren ;)

Laatste activiteit van onze topicstarter op ons forum was 31 okt 2015 dus mogelijk heeft hij de vraag nog niet gelezen en is hij nog te druk bezig met de verzorging van die vele centimeters baard :)>
 
Banner image
Top