Ik heb eigenlijk ook niet echt een fijne wax gevonden. Wat wel redelijk "fijn" werkt is de got to be glued gel. Maar.ik weet niet of dat zo goed is voor de snor.Ik ben er van afgestapt om snorwax te gebruiken, niet helemaal maar zo weinig mogelijk, ik vind het niet zo prettig al die wax onder m'n neus. Ik had snorwax van Amish besteld, ik vind het te heftig ruiken en ook de hold viel me tegen. Ik ben nog niks tegen gekomen wat betreft snorwax dat me echt goed beviel.
Snorrenwax waar we bij mijnbaard.nl erg goede reacties op krijgen:Nou heb ik al een paar keer een snorren wax gekocht, maar eigenlijk nooit overtuigd. Welke snorren wax gebruiken jullie???
Snorrenwax waar we bij mijnbaard.nl erg goede reacties op krijgen:
Hongaarse snorwax - Mijnbaard - Voor 22.59, morgen in huis
Hongaarse snorwax ✓ Gratis kado > €40 ✓ Klantenbeoordeling: 9,8 ✓ Voor 23.00u, Morgen in huis. Mijnbaard: Wat mannen willen!www.mijnbaard.nl
Snorwax - Proraso - Mijnbaard - Voor 22.59, morgen in huis
Snorwax - Proraso ✓ Gratis kado > €40 ✓ Klantenbeoordeling: 9,8 ✓ Voor 23.00u, Morgen in huis. Mijnbaard: Wat mannen willen!www.mijnbaard.nl
https://www.mijnbaard.nl/haarverzorging/fiber-pomade/barberstation-fiber-pomade.html ==> eigenlijk voor hoofdhaar, maar klant schrijft er onlangs een goede review mbt zijn snor over.Wilderness Snorwax 30ml - Mr Bear - Mijnbaard - Voor 22.59, morgen in huis
Wilderness Snorwax 30ml - Mr Bear ✓ Gratis kado > €40 ✓ Klantenbeoordeling: 9,8 ✓ Voor 23.00u, Morgen in huis. Mijnbaard: Wat mannen willen!www.mijnbaard.nl
Lees vooral de reviews die de klanten schrijven erover.
Wellicht heb je hier wat aan.
Gr.
Sebastiaan
We krijgen vaker klachten over de proraso snorwax, dat die snel uitdroogde, we hebben onlangs alle potjes geinspecteerd en het blijkt dat bij sommige potjes de deksel niet helemaal lekker erop draait. We denken dat ze hierdoor sneller uitdrogen. Zelfde met de flesjes baardolie en shampoo. Draaien ze soms niet helemaal goed dicht, met lekkage als gevolg. Al heel vaak bij ze aangegeven, maar oplossen doen ze niet aan...De Hongaarse snorwax heb ik ook in mijn verzameling en ik vind hem één van de betere snorwaxen.
Ik heb ook snorwax van Proraso gehad, de wax is ook goed alleen vind ik het een nadeel dat deze wax uitdroogt en je dus niet het potje geheel leeg kunt maken. Snorwax in zo'n plastic flaconnetje blijft smeuïg.
Dankjewel voor je snelle reactie en uitleg, wordt gewaardeerd.We krijgen vaker klachten over de proraso snorwax, dat die snel uitdroogde, we hebben onlangs alle potjes geinspecteerd en het blijkt dat bij sommige potjes de deksel niet helemaal lekker erop draait. We denken dat ze hierdoor sneller uitdrogen. Zelfde met de flesjes baardolie en shampoo. Draaien ze soms niet helemaal goed dicht, met lekkage als gevolg. Al heel vaak bij ze aangegeven, maar oplossen doen ze niet aan...
Op YouTube kan je genoeg filmpjes vinden hoe dit te doen. In het begin kan het idd wat lastig zijn, maaaaaaar oefening baart kunst.Ik heb vandaag voor de eerste keer in mijn leven snorwax gebruikt, Mike's Pine van Superfurry. Ik begrijp nog niet goed hoe je geacht wordt dit te gebruiken, ik lees iets van opwarmen tussen je vingers, maar begrijp de details niet exact?
Snorwax is wat aan de harde kant waardoor je het moeilijk aan kan brengen in je snor.Ik heb vandaag voor de eerste keer in mijn leven snorwax gebruikt, Mike's Pine van Superfurry. Ik begrijp nog niet goed hoe je geacht wordt dit te gebruiken, ik lees iets van opwarmen tussen je vingers, maar begrijp de details niet exact?
Snorwax is wat aan de harde kant waardoor je het moeilijk aan kan brengen in je snor.
Als je het eerst opwarmt door het tussen je vingers te wrijven wordt het zachter waardoor je het wel goed in je snor krijgt. Zodra de was in je snor zit koelt het weer af en wordt het weer stevig.
Tijdens het afkoelen kan je je snor in de gewenste vorm brengen.
Een klein snorrekammetje kan hierbij erg handig zijn.![]()
Probeer de wax war zachter te maken met bijv een föhnIk heb het geprobeerd, maar het lukte niet goed, werd niet zacht genoeg. Mijn snor ziet er niet erg mooi uit nu. Ik ben van plan de volgende keer het blikje snorwax in zijn geheel wat op te warmen, om het zo beter smeerbaar te maken.
Al een paar jaar maak ik gebruik van de snorrewax van Deathgrip..ze hebben verschillende sterktes.Nou heb ik al een paar keer een snorren wax gekocht, maar eigenlijk nooit overtuigd. Welke snorren wax gebruiken jullie???
DeathgripNou heb ik al een paar keer een snorren wax gekocht, maar eigenlijk nooit overtuigd. Welke snorren wax gebruiken jullie???