Welke merken leveren ook producten zonder (chemische) toevoegingen?

Ardjan

Baardaap
Zojuist ook ff flacon Dr. Bronners Peppermint gehaald:). Deze week maar ff testen :D
Je hebt er maar weinig van nodig want het is erg sterk.
Ben benieuwd naar je ervaring.
'k Zit even een review te lezen!
Een zeep, zélfs om je tanden mee te poetsen! :D Haha, geweldig! :D:eek:

Beoordelingen van Dr. Bronner's Plantenzeep Pepermunt 4,9 van 5 (10 beoordelingen)
K. H., Lommel
21-8-2018
Lekker romige zeep, lekkere geur. Ik gebruik hem om mijn tanden mee te poetsen.
 

Joep

Zware baard
'k Zit even een review te lezen!
Een zeep, zélfs om je tanden mee te poetsen! :D Haha, geweldig! :D:eek:

Beoordelingen van Dr. Bronner's Plantenzeep Pepermunt 4,9 van 5 (10 beoordelingen)
K. H., Lommel
21-8-2018
Lekker romige zeep, lekkere geur. Ik gebruik hem om mijn tanden mee te poetsen.
Nou, dat ga ik niet proberen.
Dat moest ook kunnen met Aleppo, dus dat had ik laatst geprobeerd. Dat heb ik geweten! Het is Smerig en ik heb de hele avond met schuim in mijn mond gezeten. Maakt niet uit hoe vaak je spoelt. :confused: :(:(:(
 

Yainderidoo

Zware baard
Dat moest ook kunnen met Aleppo, dus dat had ik laatst geprobeerd. Dat heb ik geweten! Het is Smerig en ik heb de hele avond met schuim in mijn mond gezeten. Maakt niet uit hoe vaak je spoelt. :confused: :(:(
Dat kan inderdaad met Aleppo zeep ook..Als je die nep rommel van prodent of weet ik wat gewent bent, dan komt dat wel even aan.ja. :eek::D Toch is het vele malen beter dan al die tandpasta rotzooi.....vooral die met het giftige fluor.:mad:
 

Texman

Koning Baard
'k Zit even een review te lezen!
Een zeep, zélfs om je tanden mee te poetsen! :D Haha, geweldig! :D:eek:

Beoordelingen van Dr. Bronner's Plantenzeep Pepermunt 4,9 van 5 (10 beoordelingen)
K. H., Lommel
21-8-2018
Lekker romige zeep, lekkere geur. Ik gebruik hem om mijn tanden mee te poetsen.
Het is een product dat je ook voor elke schoonmaakklus kan gebruiken (12 in 1 toepassingen) zelf het toilet :):):)
 

Ardjan

Baardaap
Deze week voor het @Texman dr bronner zeep gekocht en gebruikt. Wat een aangename toevoeging in mijn was ritueel.
emoji1417.png
Zag dat er ook nog een aantal andere varianten zijn. Mijn nieuwsgierigheid is gewekt. Thnxx @Texman
Nu maken jullie mij wel écht nieuwsgierig! 'k Sta al met m'n bankpas in de hand! :D:eek:
 

Texman

Koning Baard
Nu maken jullie mij wel écht nieuwsgierig! 'k Sta al met m'n bankpas in de hand! :D:eek:
Als dit zo doorgaat ontstaat er een dreigend te kort :eek::D:D:D.
[DOUBLEPOST=1575619821][/DOUBLEPOST]
Deze week voor het @Texman dr bronner zeep gekocht en gebruikt. Wat een aangename toevoeging in mijn was ritueel. Zag dat er ook nog een aantal andere varianten zijn. Mijn nieuwsgierigheid is gewekt. Thnxx @Texman

IT ain't over till the fat lady sings.
De andere varianten wassen net zo goed alleen de zeep met pepermunt olie is zeer geschikt voor de baard vanwege het verfrissende effect.
Daarnaast helpt het heel goed tegen jeuk. Eucalyptus is ook heel fijn.
 
Banner image
Top