welke kam gebruiken?

Boof72

Volle Baard
Wat ik mijzelf afvroeg.

Ik lees hier over een speciale kam voor je baard, maar wat is hier de reden van?
Een "normale" kam werkt toch precies hetzelfde, of zie ik dit verkeerd?

Graag jullie advies voordat ik de verkeerde aanschaf.
 

Andreas

Baard
Het grootste verschil is dat een baardkam niet van plastic is gemaakt maar van hout of iets anders exotisch zoals buffelhoorn ;) dat is omdat plastic je haar statisch maakt en vooral als je baard wat langer is is dat bijzonder vervelend.
 

maximum

Zware baard
Ik ben meer van de borstel als kam voor mijn baardje:)Dit door het feit dat ik erg vol baardhaar heb en met een borstel dit veel beter kan fatsoeneren;)Beard up:)>
 

Boof72

Volle Baard
ok ik snap hem, dat wordt geen plastic kam dus.
Maar opzoek naar een houten kam en een borstel.

Iemand nog een advies waar deze aan te schaffen?
 

maximum

Zware baard
Deze borstel is voor 3,99 te verkrijgen bij kruidvat en werkt perfect om je baard te shapen(Y)Daar heb je echt geen merkborstel van 20-30 euries voor nodig;)Beard up:)>
9085341663262.jpg
 

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Dat kleine borsteltje van mijnbaard.nl is heerlijk! Ze beschrijven dat hij het zelfde doet en aanvoelt als de OAK, en dat is ook zo!! Kost wel een tientje voor een enorm klein borsteltje..
 

Boof72

Volle Baard
Hij is in mijn bezit!
Moet erg aan wennen, beetje hard op de wangetjes :oops:

Zal wel beter worden als er meer haar lengte is.
 

Arjay

Baardaap
Oerbaard
De baardsborstel van mijnbaard?

Ze zijn idd best hard. Maar naarmate de baard groeit des te fijner het is. :)(Y)
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Thuis in het kastje de OAK en onderweg zweer ik bij dit klein formaat

mr-bear-family-baardborstel-travel-size.jpg
 

maximum

Zware baard
Als je die borstel recht op de haren zet masseert die gelijk je huid en als je hem een beetje schuin houd borsteld hij mooi je haren uit;)Hoe langer je baardje des te minder je de huid nog kan masseren en het id in het begin wat hard aanvoeld(Y)Zo'n klein ding als waar de bovenburen het over hebben is id wel ideaal voor onderweg:)Moet ik ook nog steeds eigenlijk 1 hebben maar doe het nu nog steeds met de handjes:rolleyes:Beard up:)>
 

Ronster

Baard
Dat kleine borsteltje van mijnbaard.nl is heerlijk! Ze beschrijven dat hij het zelfde doet en aanvoelt als de OAK, en dat is ook zo!! Kost wel een tientje voor een enorm klein borsteltje, maar ik zweer bij dat ding! :cool:
Is dat de borstel die ook in deze set zit?

https://www.mijnbaard.nl/sets/mijn-baard-woody-citrus-set.html

Deze heb ik namelijk ook en voor zover ik kan beoordelen als mijn eerste baardborstel bevalt hij goed, maar ik vraag me af of dit nu varkenshaar of synthetisch is. Weet jij dit? Kan het niet vinden op de site.
 

maximum

Zware baard
Is dat de borstel die ook in deze set zit?

https://www.mijnbaard.nl/sets/mijn-baard-woody-citrus-set.html

Deze heb ik namelijk ook en voor zover ik kan beoordelen als mijn eerste baardborstel bevalt hij goed, maar ik vraag me af of dit nu varkenshaar of synthetisch is. Weet jij dit? Kan het niet vinden op de site.

Jep dat is hetzelfde borsteltje;)Kijk je bij mijnbaard.nl bij de borstelafdeling en dan de huismerk mini borstel (Y)Er staat daar van varkenshaar bij;)Beard up:)>
 
Banner image
Top