Welke baardkam?

Mdbruin

Baard
@Blues er komen vanzelf nieuwe kammen bij. Ik ben zelf begonnen met een goedkope heren kam en daarna een ronde borstel en goede baardkam erbij gekocht. Het zullen vast niet de laatste kammen zijn welke ik gekocht hebt, hoe bevalt de kam je?
 
Heb je een goed punt @Texman mijn baard was al een behoorlijk stukje langer toen ik meer verzorgingsproducten er voor kocht. Baardolie is een goede tip, deze heb ik zelf in het begin nooit gebruikt maar als ik het wist had ik dit zeker gedaan.
Ik zeg altijd koop in het begin niet te veel baardspullen (al is het nog zo verleidelijk).M.u.v. baardolie want dat kan nodig zijn bij het bestrijden van jeuk)
Als je iets speciaals nodig hebt voor je baard komt dat pas als je baard wat langer aan het worden is.
Het is natuurlijk wel leuk om je te alvast te oriënteren.
Ja al wat gekocht laatste dagen maar zijn de zaken die ik sowieso zal nodig hebben daarnet nog een tweetal kammen gekocht en een zakje om baardgerief in te steken zal nodig zijn komende weken veel weekends weg met de voetbal ;) Alsook nog een miniflesje baardolie om simpel door de douane te geraken :)
De baard laten groeien is ook shoppen voor de :)>;)
 
Enorm tevreden over de kam van buffelhoorn !! Gebruik nu ook al meer eens een borstel alles eens goed door borstellen helpt om alles weer mooi te krijgen !! Vandaag zelf complimenten gehad van collega's dat ik een verzorgd bijloop ondanks de baard !:)>
 
Banner image
Top