Weggooien, hergebruiken of verzamelen.

Wat doe je met je lege flesjes/ potjes baardolie/-wax/- balsem?

  • Deze gooi ik weg, wat moet ik ermee!

  • Ik ga ze hergebruiken voor mijn eigen brouwseltjes.

  • Ik bewaar ze! Leuk voor de verzameling.

  • Anders, namelijk...


Results are only viewable after voting.

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Ik vraag me af wat iedereen doet met z'n lege flesjes en potjes. Zelf heb ik er nogal wat staan, en merk dat ik het moeilijk vind om weg te gooien. Soms ruik ik er nog even aan of gebruik ik ze voor mijn eigen gemaakte baardolie.
Maar het begint steeds meer op een verzameling te lijken.. :confused:
 

RonaldZ

Baard
Om een of andere reden verzamel ik het allemaal... Geen idee of ik er ooit iets mee doe, maar het rijtje op de kast groeit gestaag...
 

Beatle

Baard
heb ooit is een sample pack olietjes gekocht met een aantal 10 ml flesjes,
die flesjes bewaar ik, puur om te experimenteren met het zelf maken van de baardolie,

andere flesjes gaan eigenlijk altijd de vuilnisbak in
 

RonB

Stoppelbaard
heb ooit is een sample pack olietjes gekocht met een aantal 10 ml flesjes,
die flesjes bewaar ik, puur om te experimenteren met het zelf maken van de baardolie,

andere flesjes gaan eigenlijk altijd de vuilnisbak in
Waar heb je die gekocht?
 

maximum

Zware baard
Hier gaan ze gewoon de kliko in;)..Anders puilt de kast in de badkamer snel uit ben ik bang;)Aangezien ik groot verbruiker ben in baardolie:D:p..Voor eigen brouwseltjes haal ik flesjes van 30ml bij de apotheek..beard on:)>
 

maximum

Zware baard
10ml flesjes zijn hier veel te klein;)Brouw zelf ook baardolies ineen:)Maar om dat nu elke week te doen:D..Maar voor nog geen euro heb je hier 30ml druppelflesjes bij de apotheek(Y)Beard up:)>
 

maximum

Zware baard
En als je op termijn een aantal gebruikte flesjes opzij houdt kan je die nadien ook met eigen brouwsels vullen ;)

Klopt helemaal Cowboy(Y)Alleen heb je van sommige merken dat de knijptuit van de druppelaar ook zo goed als overleden is tegen de tijd dat je flesje leeg is;)..Van bev. prosaro:)Beard up:)>
 
Banner image
Top