Weer zo eentje die een baard wilt :)

Pel

Baard
Meer baard...langer laten groeien...blijven doorgaan, Je zou bijna denken dat iedereen hier gesponserd word door ZZ-Top

Mijn mening: langer is daarvoor niet mooier. De lengte die je nu hebt vind ik zeer mooi bij je passen. Een nette stoere baard

Verstuurd vanaf mijn A5_Pro met Tapatalk
Haha, ja, iets met een spijker en een kop:p
Maar inderdaad, ben er nu ook content mee(Y):)>
Thanks!
 

Pel

Baard
"a few months later..."

Zeker een tijd terug, en intussen voel ik me al aardig een "baardmans" :)>
Heel veel langer dan dit laat ik de baard niet groeien, enkel de wangen laat ik nog een beetje voller worden. En dat lukt ook, lang-zaaaam;)

Al heb ik wel vaak "struggles" met het netjes houden/in het gereel houden van uitstekende/eigenwijze baardharen. Erg zacht is de baard ook niet, zou dat een oorzaak zijn?

Daarnaast is het gedeelte boven de halslijn (ik noem het de keel-baard) vaak sneller op lengte dan op de kin, wat resulteert in een rare vorm. Ideeën/suggesties?

Verder nog steeds heel blij mee, ook met de voorgaande tips hier(Y)
 

Bijlagen

  • 20211110_194934.jpg
    20211110_194934.jpg
    729,4 KB · Weergaven: 114
  • 20211110_194943.jpg
    20211110_194943.jpg
    743,7 KB · Weergaven: 115
  • 20211110_195010.jpg
    20211110_195010.jpg
    660,1 KB · Weergaven: 115

Fox

Zware baard
Thanks!
En, gaan we doen.

Denk je dat het gebruik van baardolie, shampoo en af en toe een borsteltje de haren aansporen om meer en voller te groeien?
Eventueel kan ik even checken welke producten ik heb :)
[DOUBLEPOST=1609963091][/DOUBLEPOST]

Ik heb gister de hals even opgeschoond, de wanglijn vind ik vrij lastig gezien er nog weinig zit. Uiteraard op de moedervlekken na, want daar groeit het als kool
Bekijk bijlage 18215 Bekijk bijlage 18216
Dag Pel,
Van waar ben je ?
Grt
 

Texman

Koning Baard
"a few months later..."

Zeker een tijd terug, en intussen voel ik me al aardig een "baardmans" :)>
Heel veel langer dan dit laat ik de baard niet groeien, enkel de wangen laat ik nog een beetje voller worden. En dat lukt ook, lang-zaaaam;)

Al heb ik wel vaak "struggles" met het netjes houden/in het gereel houden van uitstekende/eigenwijze baardharen. Erg zacht is de baard ook niet, zou dat een oorzaak zijn?

Daarnaast is het gedeelte boven de halslijn (ik noem het de keel-baard) vaak sneller op lengte dan op de kin, wat resulteert in een rare vorm. Ideeën/suggesties?

Verder nog steeds heel blij mee, ook met de voorgaande tips hier(Y)
De meeste mannen hebben een baard die onregelmatig uitgroeit :confused:.
Je kan dit het beste zelf corrigeren door dit wekelijks bij te werken (aanpassen aan de lengte op je kin).
Voor het grotere werk ga je gewoon naar de barbier.
Succes Texman:)>
Ps. je hebt een erg mooie baard en als je deze lengte fijn vind is dat natuurlijk prima (Y)(Y)(Y).
Zelf heb ik ook jaren deze lengte aangehouden.
 

Macx

Baardaap
Kleine update, groeit prima door op de wangen na, deze laten nog op zich wachten.

Dacht laat ik eens een foto posten van hoe ik (lichtelijk overdreven) wakker wordt:)>

Krijg langzaamaan steeds meer opmerkingen in mijn omgeving over "de baard", hetzij positief of negatief. Maar dat mag voor mij de pret niet drukken. Het vrouwtje moet er nog wel even aan wennen:) maar ach, alles went!
Ik vind alle drie de foto's mooi maar mijn voorkeur gaat uit naar foto 1, prachtig vind ik die, lekker ruig man, mooie krulletjes zo te zien ik denk dat ik zelf voor de ruige variant ga, we zullen zien maar jou baard ziet er al heel mooi uit, ook de kleur is zeer mooi. succes verder Pel
[DOUBLEPOST=1640876636][/DOUBLEPOST]
Thanks Texman en Diederik, weet even niet hoe te raggen ;)

Heb uiteindelijk Dutch Beards Baardwax Satans Bluff gehaald, ruikt erg goed en niet te vettig.

Langzaamaan zeker komt er wat meer baard ipv losse sprokkels, vind ik zelf tenminste:) de teveel uitstekende haren knip ik her en der bij maar blijf er zoveel mogelijk vanaf.

Begint al wat meer als een :)> aan te voelen.


Ik vind alle drie de foto's mooi maar mijn voorkeur gaat uit naar foto 1, prachtig vind ik die, lekker ruig man, mooie krulletjes zo te zien ik denk dat ik zelf voor de ruige variant ga, we zullen zien maar jou baard ziet er al heel mooi uit, ook de kleur is zeer mooi. succes verder Pel
 
Banner image
Top