We zijn bezig.

Almer

Baard
Ik heb niks meer toe te voegen ziet ik.....ik vind een combo van kleur altijd zo tof! Dat had ik nog niet voorbij zien komen :cool:

Welkom!
 

Gustaaf

Baard
Vorige week naar een barbier geweest waar ik nu nog steeds boos om word.
Te veel afgeknipt, baard van voor echt in stukken en de neklijn naar mijn mening volledig verkeerd.
Zit nu te twijfelen om de baard zelf terug te trimmen en een nieuwe start te maken, of even doorbijten en kijken hoe hij verder groeit.

image.jpeg
 
Ik zou even bellen en zeggen dat je er na een week nog steeds niet content mee bent en of er iemand even naar kan kijken... anders optie twee.. (laten groeien en later bij knippen)
 

Gustaaf

Baard
Ik zou even bellen en zeggen dat je er na een week nog steeds niet content mee bent en of er iemand even naar kan kijken... anders optie twee.. (laten groeien en later bij knippen)

Was bij die barbier voor de eerste keer gegaan, ben ook onmiddelijk terug naar hem toe geweest, kreeg duidelijk te horen dat er niets mis was.
Mij ziet hij in elk geval niet meer, ga terug naar waar ik wel tevreden was.
Zal mischien toch geduld moeten hebben ...
 
Kortom daar moet een piemol in en tabee... mij had hij ook niet meer gezien... Ik zie de "ben weer happy Close Up foto" graag eens voorbij komen! (Y)
 

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Sowieso niet terug trimmen. Lekker laten gaan die banaan..
En om eerlijk te wezen vind ik het nog reuze meevallen.
Wel is dit overigens ook voor mij de reden om niet snel weer naar een barbier te gaan.
 

maximum

Zware baard
Sluit me aan bij de bovenbuurman;)Met terugtrimmen breng je veel meer schade aan:)Daarom voor mij id ook geen barbier:pHeb het gelukkig mezelf aan geleerd en de enige die ik kan verwijten als het mis gaat ben ik zelf:DBeard up:)>
 

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Precies! Voor mijn baard is er geen betere barbier dan mijzelf. Oefening baart kunst, en aangezien ik van plan ben deze rakker nog jaren en jaren te gaan dragen is jezelf aanleren geen overbodige luxe.. (Y)
 
Banner image
Top