Wat te doen met de baard ?

Raisk

Stoppelbaard
Hallo, Bij deze meteen mijn 1e post en ook meteen een advies vraag.

Voor het eerst probeer ik een baard te laten staan wat redelijk gaat. Echter nu we een maand of (3?) verder zijn zit ik wat te twijfelen.

Wat te doen met de baard ? Ik merk dat ik aan de zijkanten niet een heel volle baard heb. Ook onder de kin blijven stukken open.

Ik had zelf graag voor een volle baard look gegaan, Ik heb alleen mijn twijfels of dit met mijn baard groei mogelijk is. Hoor graag de mening van de "experts" hier!

Momenteel hou ik hem bij met wat baard olie en kam het dagelijks.

EpbkUJE.jpg

BYCHvtt.jpg

aREevGW.jpg
 

Ardjan

Baardaap
Welkom op het forum!
Ziet er al goed uit voor een 3-maandenbaard. Geeft het de tijd, minstens nog 3 maanden, dan zul je zien dat de wangen zijn dichtgegroeid. Als jij voor een volle langere baard wil gaan dan zou ik de neklijn (de hoek aan de achterkant van je kaak) wat lager zettten. Dit komt in een later stadium de volheid van de baard ten goede.
Verder prima baard! (Y) Mijn advies: Lekker doorgaan! :)>
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Voor 3 maanden ziet het er al erg goed uit.
De wangen duurt inderdaad vaak langer maar geduld is daarbij de enige goede raadgever.

Stukje onder de lip is genetisch bepaald en sommigen hebben daar dus wel, anderen geen volledige dekking. Geen van beiden hoeft echter een reden te zijn om je baard als "fout" te bestempelen want elke baard is uiteraard uniek ;)
 

Raisk

Stoppelbaard
Tot zover bedankt voor jullie mening. We gaan er nog wel even mee door en kijken het gewoon per maand aan.
 

Pim

Baard
Ik sluit me aan bij de bovenstaande reacties. Ziet er al goed uit en geef het een kans. We zijn soms te ongeduldig. Blijf de ingeslagen weg volgen!
 

MichelC

Baard
Inderdaad gewoon doorgaan...
"Grow as you go" ;)

Stukje onder de lip is genetisch bepaald en sommigen hebben daar dus wel, anderen geen volledige dekking. Geen van beiden hoeft echter een reden te zijn om je baard als "fout" te bestempelen want elke baard is uiteraard uniek ;)

Check hiero :D maar idd. boeie
 
Laatst bewerkt:

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Welkom op het forum!
Voor drie maanden groei ziet je baard er prima uit. Het advies van @Ardjan zou ik zeker volgen, als je een massieve baard wil hebben.
Lees de diverse baardreizen op dit forum van de diverse leden en dan weet je wat je kunt gaan verwachten, ook ten aanzien van de wangen.
 

Hartenheer

Zware baard
Er zijn vele middelen te koop om je baard te verzorgen.
Om te laten groeien moet je geduld hebben, helaas is dit niet te koop :)>
 

Jerry1980

Baard
gewoon doorgaan, de mijne zag er ook zo uit na 3 maanden. heeft zeker een half jaar geduurd voordat de wangen goed waren dicht gegroeid en ga eens naar een goede barbier zodat het er weer strak uitziet. dan heb je ook meer de rust om door te zetten en laat je het daarna weer een maandje groeien en dan weer naar de barbier. zo blijft het gedurende het groeiproces er netjes uitzien.
 
Banner image
Top