Wat heb jij thuis voor je baard?

Baardsterdam

Volle Baard
Wil je je bebaarde geliefde, papa of jezelf verwennen? Ga naar Superfurry.nl en gebruik kortingscode FURRY13 om 13% korting te verzilveren in de hele webshop. Vermeld #WhosYourDaddy om een extra attentie bij je bestelling te ontvangen.
 

zenn

Zware baard
'K wil voor de zomermaanden gewoon ff iets uitproberen, omdat ik dan toch m'n baard vaker was.
Dus zojuist ontvangen; Groomed Man Co. 'Musk Have' wash & conditioner.

musk-have-hair-and-beard-shampoo-and-conditioner-kit-by-the-groomed-man-co-mens-skincare-and-personal-grooming-made-in-australia-front-shot-of-bottles-and-packaging-800-by-726.png

Met the Sultan of Silver's goedkeuring, dus ik benieuwd... :cool:
 

Macx

Baardaap
Ik heb dit product een maand of zes geleden gekocht bij beautyfashionshop.nl
Ik gebruik het niet veel, het maakt de baard echt heel erg zacht en volgens mij werd het witte wat mijn baard uitstraalt beïnvloed door de kleur van dit product. Daarom gebruik ik het de laatste tijd niet meer.
Ik denk dat het niet voor witte baarden geschikt is. Het maakt de baard wel superzacht, te zacht naar mijn mening.
Ik ben benieuwd naar jouw ervaring met dit product.

14 januari 2023
The Groomed Man Co. Musk Have Hair & Beard Conditioner 300 Mltgm1.1916,00
  • Besteld1
  • Verzonden1
16,00Subtotaal16,00Verzending en verwerking3,95BTW3,46Eindtotaal19,95
 

Bijlagen

  • 1.jpg
    1.jpg
    1,1 MB · Weergaven: 7
Laatst bewerkt:

Macx

Baardaap
Ik heb zojuist wat besteld bij beautyfashionshop.nl, omdat ik op zoek was naar de winkel waar ik die conditioner van the groomed man had gekocht, bleek dat de beautyfashionshop.nl te zijn. Ik zag daar dus nu een mooie aanbieding staan van een baardolie met een korting van 50% en ik zag ook een 2 in 1 product haarshampoo en ook voor het lichaam voor 8 euro 400 ml dus die twee producten heb ik zojuist besteld. Ik ben benieuwd of het iets zal zijn.
THE GROOMED MAN CO. MAN MINT BEARD OIL 30 ML
9352212000103.webp


ARGANICARE 2 IN 1 MEN SHAMPOO & BODY WASH - ARGAN & CAFFEINE 400 ML

3701120015031_1.webp
 

Baardsterdam

Volle Baard
Ik heb zojuist wat besteld bij beautyfashionshop.nl, omdat ik op zoek was naar de winkel waar ik die conditioner van the groomed man had gekocht, bleek dat de beautyfashionshop.nl te zijn. Ik zag daar dus nu een mooie aanbieding staan van een baardolie met een korting van 50% en ik zag ook een 2 in 1 product haarshampoo en ook voor het lichaam voor 8 euro 400 ml dus die twee producten heb ik zojuist besteld. Ik ben benieuwd of het iets zal zijn.
THE GROOMED MAN CO. MAN MINT BEARD OIL 30 ML
9352212000103.webp


ARGANICARE 2 IN 1 MEN SHAMPOO & BODY WASH - ARGAN & CAFFEINE 400 ML

3701120015031_1.webp
Ben wel benieuwd naar de mintolie
 

zenn

Zware baard
Ik heb dit product een maand of zes geleden gekocht bij beautyfashionshop.nl
Ik gebruik het niet veel, het maakt de baard echt heel erg zacht en volgens mij werd het witte wat mijn baard uitstraalt beïnvloed door de kleur van dit product. Daarom gebruik ik het de laatste tijd niet meer.
Ik denk dat het niet voor witte baarden geschikt is. Het maakt de baard wel superzacht, te zacht naar mijn mening.
Ik ben benieuwd naar jouw ervaring met dit product.

Ik heb dan wel rode-blonde mix baard, maar ik vind het product in een woord 'meh'. Het valt me tegen, ik had er eigenlijk veel meer van verwacht. Je merkt dat er active carbon is in verwerkt aan de korrelige structuur en het stript je haar van alle vuil & olie. En dat is precies wat er voor mij mis mee is; het maakt mijn baard naderhand erg droog & onfijn stug, jammer. :confused:

Ik houdt wel bij m'n Jamaican beard wash. :cool:
 

Baardsterdam

Volle Baard
Ik heb de zomerolie van Superfurry binnengekregen. Prettig fris bloemig.
Kreeg vanmiddag van de piercemevrouw in Haarlem complimenten over de geur...
1000004459.jpg
 
Laatst bewerkt:

Macx

Baardaap
Ik heb dan wel rode-blonde mix baard, maar ik vind het product in een woord 'meh'. Het valt me tegen, ik had er eigenlijk veel meer van verwacht. Je merkt dat er active carbon is in verwerkt aan de korrelige structuur en het stript je haar van alle vuil & olie. En dat is precies wat er voor mij mis mee is; het maakt mijn baard naderhand erg droog & onfijn stug, jammer. :confused:

Ik houdt wel bij m'n Jamaican beard wash. :cool:
En hoe vind je de conditioner van the groomed men? De beard wash die heb ik niet van groomed
 

Macx

Baardaap
Nu de conditioner in combi met mn jamaican was gedaan, en dat bevalt een stuk beter... o_O
Oké, mooi, dat ga ik dan ook eens uitproberen, die Jamaican heb ik hier ook staan, dus morgen even doen. je hebt geen witte baard dus je kunt me niet zeggen of je baardkleur wordt beïnvloed door die conditioner van groomed men? De baard wordt wel superzacht hé.
 
-Baardolie
-Baardboter
-Balsem
-Shampoo

Baardolie maak ik zelf met amandelolie en jojobaolie
Ik gebruik ook baardboter, dit maak ik ook zelf met cacaoboter en sheabutter, gemengd met amendelolie en jojobaolie
Verder heb ik balsem van Captain Fawcett, Barberism
De shampoo is van Bullfrog beard and hair, maar ik gebruik ook Aleppozeep
 
Laatst bewerkt:
Banner image
Top