Wat denken jullie?

WTRebel

Baard
Juist, van vrouwen kan ik het nog begrijpen dat ze het minder aantrekkelijk vinden en daarom zeggen scheer jezelf , maar van mannen is het denk ik meer misgunning omdat zij dit zelf niet durven te doen maar mij maakt het verder niet veel uit ik reageer daar niet op ik vind het een gaaf experiment bij mezelf om te zien hoe ik er uit ga zien met baard en of dit lukt dus de baard blijft !

Dankje voor je reactie.
 

Texman

Koning Baard
Natuurlijk ga je door en wees niet te kritisch over je baardgroei want dat valt reuze mee.
Je hebt nog geen volle baard maar het gene wat je hebt staat je heel goed.(Y)(Y)(Y)
Op "de baard van Texman" staan foto's van mij toen ik jong was dan kan je zien dat het bij ook zo was.
Volhouden dus want de aanhouder wint.;)
 

WTRebel

Baard
Voor dat 'schaamhaar' hoef je je niet te schamen! :D
Staat je goed; mooie kleur; die baard die komt er! :)>(Y)
Thanks man jullie motiveren wel om door te gaan !
[DOUBLEPOST=1558118479][/DOUBLEPOST]
Goeie baard, goeie kleur. De lengte en dichtheid komt vanzelf goed.
Dankjewel, is blond rood haha
[DOUBLEPOST=1558118516][/DOUBLEPOST]
Goede groei voor 7 weken. Je moet door deze fase heen.
Klopt alleen die fase lijkt eindeloos te duren maargoed het kan natuurlijk nooit snel genoeg hahahah
 

Peter1971

Baard
en ik zou de boerka af doen als je naar de barbier gaat,
[DOUBLEPOST=1558223082][/DOUBLEPOST]ook al ben je een rebel, in een maatschappij zul je je soms kwetsbaar op moeten
stellen
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Gaat prima! Geduld en het wordt een knappe baard. :)>(Y)

En als je je iets aan zou trekken van de meningen van anderen, dan liep je nu met een driekwart-broek, gezondheidssandalen, een te krap nylon dekbed-jack en stekelvarkenhaar rond. :D
Doe maar lekker, waar je jezelf goed bij voelt.;)
 

WTRebel

Baard
Gaat prima! Geduld en het wordt een knappe baard. :)>(Y)

En als je je iets aan zou trekken van de meningen van anderen, dan liep je nu met een driekwart-broek, gezondheidssandalen, een te krap nylon dekbed-jack en stekelvarkenhaar rond. :D
Doe maar lekker, waar je jezelf goed bij voelt.;)
Dankjewel voor je reactie, aantrekken doe ik niet hoor zijn niet veel mensen die dat in mijn gezicht zeggen en dat maakt me ook niet veel uit verder , en dan hou ik toch liever mijn eigen stijl aan hahaha
[DOUBLEPOST=1558356958][/DOUBLEPOST]
Komt helemaal goed met jouw :)>
Lekker doorbaarden
Thanks man!
[DOUBLEPOST=1558356989][/DOUBLEPOST]
Kijk! dat begint al een echte baard te worden :)>
Dat gaat goedkomen! (Y)
Dankjewel ! :)
 

Peter1971

Baard
Week 7 vandaag en het lijkt helaas nogaltijd op rood schaamhaar op men kin maargoed we gaan door ! :)>

Sorry Rebel, ik ben in de verkeerde volgorde begonnen,.. soms zeg ik wat er direct in mij opkomt.
welkom op het baardforum, je baard is "blond/rossig" dat klinkt al bossy :p klinkt als een stoer biertje, ( ober mag ik van u een halve liter blond/rossig van de tap?:D)
jonge dat is een prachtige kleur om een zeldzame baard mee te kweken, en ik vind dat hij mooi strak in het gareel groeit...geen piekerig haar.
kan een prima baard worden.:)>
suc6 ;)
Oke al lijkt het rossig schaamhaar...laat het dan maar een "gelikte" baard worden.
 

WTRebel

Baard
Na flink gefaald te zijn en met een weddenschap mijn hoofd kaal te scheren en baard af te doen ben ik terug begonnen en dit keer wed ik nooit meer om mijn baard , we zijn nu paar weken verder en het groeit weer goed dicht dus nu echt volhouden e geen gekke streken meer !
 

Bijlagen

  • 20190806_115258.jpg
    20190806_115258.jpg
    741,3 KB · Weergaven: 53
Banner image
Top