wat denken jullie ?

radic

Stoppelbaard
Ik ben wel tevreden van het groeitempo, maar gefrustreerd dat er echt niks groeit aan de voorkant van mn kin.
Op die manier heb ik het gevoel dat het wat belachelijk overkomt (IS-opmerkingen en dergelijke)
Denk dat ik eigenlijk waarschijnlijk gewoon te weinig haartjes heb voor een volle baard ??
Wat vinden jullie ?
Of kan ik dit beetje stylen zodat het beter oogt ?

Is nu een week of 6 aan het groeien...

image1.JPG image2.JPG
 

Hans

Zware baard
Oerbaard
Persoonlijk vind ik dat het er niet verkeerd uitziet, zo heeft de één meer begroeiing
en de ander minder, er zijn hier meer mensen op het forum die jouw "probleem"
hebben, echter kan een goede barbier je ongetwijfeld meer en je het juiste advies
geven en zorgen dat je jezelf happy voelt met je baard(groei).
Ik ben benieuwd wat de andere forumleden je als advies meegeven, ik blijf het volgen.
Succes en hou vol, het gaat in de loop der tijd echt beter worden (Y)

Groeten Hans
 
P

PUNK-JAZZ

Guest
Hello @radic WELKOM @BF.NL

baard ziet er top uit :D(Y):)>

...aan de voorkant van mijn kin groeit het ook niet zo snel....

geduld overheerst alles BeardMonkey:)>
 
Laatst bewerkt door een moderator:

radic

Stoppelbaard
ok, alvast bedankt voor de positieve reacties. Mss dat ik inderdaad eens bij de barbier langsga binnenkort voor wat stijl/verzorgingsadvies.
Vooral omdat ik merk dat haartjes hier en daar beginnen splitsen. of is dat ook normal ;-)

Ik heb wel nog maar net de nodige verzorgingsproducten (olie, balm, kam) bested dus een en ander zal dan mss vanzelf 'opgelost' geraken.

thanx and greetz
 

Ronald

Volle Baard
Oerbaard
Voor zes weken is het een indrukwekkende baard. Mocht het haar op je kin niet vol groeien, dan zou ik me daar niet te druk om maken. Het is en wordt echt een goede baard.
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Zoals hierboven al gezegd ziet hij er prima uit.

Die kin, tja, genetica heb je nu eenmaal niet in de hand.

IS, de Kerstman, de Sint,................die zijn bij mij ook al vaak de revue gepasseerd en daar trek ik me dus helemaal niks van aan :)>
 

Feyelord

Baard
Voor zes weken is het een indrukwekkende baard. Mocht het haar op je kin niet vol groeien, dan zou ik me daar niet te druk om maken. Het is en wordt echt een goede baard.

Hier sluit ik me volledig bij aan! Wat betreft de "grapjes"/opmerkingen: boeiend, toch;)?!
Je doet het voor jezelf. Geduld is essentieel. Als je hem eraf haalt baal je vast als een stekker!
 

Sander

beards be like...
En die "grapjes" zijn zo over. Ik hoor alleen maar complimenten. De enige die er heel soms iets van zegt is schoonmoeders (met zo'n afkeurende blik haha). En dan schoonpa die zegt dat ie jaloers is!
 

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Nou het gaat hier maar door en door.. :(
Wanneer ga je naar Syrië? Hoor ik bijna elke week. En het zijn altijd weer anderen. Laatst vroeg een moeder van een klasgenootje van mn zoon aan mijn vriendin of ze haar persoonlijke jihadstrijder thuis had zitten. Kan er wel om lachen, maar het wordt wel beetje irritant.
 
P

PUNK-JAZZ

Guest
@Arjay ...echt irritant....pfffffffffffffffffffffffff ....Ze is waarschijnlijk harstikke jaloers omdat haar man geen baardgroei heeft hahahaahaha.. ( sterker nog misschien is ze wel lesbisch ( met kiddows ) hahaha )

Shut The Fuck Up Bitch !!!!
 
P

PUNK-JAZZ

Guest
@Arjay Echt heh....dat soort 'LADIES' zijn gewoon MILF but dont have any F hahahahahaha


bexx @ Topic.... @radic ja zeker....schoonheid komt van binnenuit en uit zich met een :)>:cool::D
 

radic

Stoppelbaard
update.
Lengte is nog steeds onaangemoeid, enige wat ik gedaan heb is de zijkanten wat bijgewerkt om er wat vorm in te krijgen.
En vollop aan het werken aan de "handlebar" ;-)
met ups en down, maar we komen er wel zeker...

IMG_0938.JPG IMG_0939.JPG IMG_0940.JPG IMG_0941.JPG
 
Banner image
Top