wanneer wordt het niet meer beter kwa groei?

Lewis

Stoppelbaard
Hallo,

Ik ben nu ongeveer een half jaar aan het kweken en heb een redelijke baard die ik trim op 8 mm.
Ik vind hem alleen met name op de wangen nog een beetje dun en haartjes staan soms omhoog wat een ietwat 'zwerver effect' geeft.
Gaat dit nog beter worden met de tijd of zit ik nu zo'n beetje op het 'niveau' wat ik kan halen?
Wanneer is een baard echt volgroeid? Of gaat het in principe altijd met de tijd wel door met groeien? Nieuwe haartjes bedoel ik dan uiteraard.

Dan kan ik voor mezelf besluiten of ik dit mooi genoeg vind of terugkeer naar de vertrouwde stoppelbaard. :)

Lewis
 

Sander

beards be like...
Ten eerste ligt het aan de leeftijd. De ene heeft een volle baardgroei met 20, de ander pas met 40 jaar. Maar sowieso zorgt langer voor meer vulling. Mijn wangen zijn nu goed vol, maar bij 1-1,5 cm heb ik nog lege plekken...
 

Lewis

Stoppelbaard
Ten eerste ligt het aan de leeftijd. De ene heeft een volle baardgroei met 20, de ander pas met 40 jaar. Maar sowieso zorgt langer voor meer vulling. Mijn wangen zijn nu goed vol, maar bij 1-1,5 cm heb ik nog lege plekken...

ok thanx, het is altijd een beetje lastig. Zoals het nu is vind ik het eigenlijk net niet zeg maar. Aan de andere kant wel zonde om nu te stoppen, ik zit op 80 procent van wat ik graag zou willen zeg maar.
 

Zwollenaar

Zware baard
Het is al ruin 30 jaar geleden dat ik begonnen ben met een baard "kweken". Ik ben de beginfase dus een beetje vergeten
 

Sander

beards be like...
ok thanx, het is altijd een beetje lastig. Zoals het nu is vind ik het eigenlijk net niet zeg maar. Aan de andere kant wel zonde om nu te stoppen, ik zit op 80 procent van wat ik graag zou willen zeg maar.
Als je op 80% zit moet je gewoon nog even doorzetten. Eraf kan altijd nog. En een keertje naar de barbier zorgt er ook voor dat het er wat verzorgder uit gaat zien. Maar eerst lengte kweken!
 
Banner image
Top