Wanneer is een baard groot ?

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Ligt aan je zelf. Wat de één groot vindt kan een ander iets minder groot vinden..
Is het relevant eigenlijk?? :confused:
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
De visie van Andreas kan ik wel volgen ;)

Wat de grootte betreft zal elk er wel zijn referentiekader van hebben vermoed ik ;)
 

zenn

Zware baard
ik heb eigenlijk maar 1 vuistregel en dat gaat over wanneer een baard een baard genoemd mag worden; zodra je hem in je schaduw kan zien!

En dat moment is om trots op te zijn... Je kijkt naar beneden en opeens gaat er een lichtje branden 'wow, 'k heb een baardschaduw'. Vervolgens heb je een big smile op je gezicht en loopt voldaan verder.:D:cool:
 

Edd

Baard
Nooit mee bezig geweest of bij nagedacht ha ha.
Laat hem gewoon groeien .
Net zolang ik er een goed gevoel bij heb en de verzorging nog kan handelen .
Doe het puur voor mezelf.
En inderdaad op den duur zie je de schaduw van je baard best grappig.
And Some people love it en Some people hate it.
I dont care .
En ben ik het zat dan scheer ik me glad .
Maar daar denk ik nu wel langer over na !!!;)
Voor elke maand 1 dag bedenktijd.
Dus nu 12 dagen bedenktijd gna gna.
Anders spijt denk ik.:)>
Groetjes baardmakkers .(Y)
 

Nib85

Volle Baard
Mijn baard is groot als mijn vrouw erover begint te klagen ;-))

Dan heb ik al ruim een maand een grote baard! :cool:

En dat terwijl het eigenlijk natuurlijk maar een mini-baardje is en ik "nooit" zo'n grote baard als sommige baardmannen hier ga krijgen.

*nooit is erg groot woord natuurlijk, maar voorlopig heb ik die ambitie nog niet.
Wie weet wat de toekomst me brengt qua baard.
 

Ardjan

Baardaap
En dat terwijl het eigenlijk natuurlijk maar een mini-baardje is en ik "nooit" zo'n grote baard als sommige baardmannen hier ga krijgen.

*nooit is erg groot woord natuurlijk, maar voorlopig heb ik die ambitie nog niet.
Wie weet wat de toekomst me brengt qua baard.
Zeg inderdaad nooit 'nooit', want gezien je laatste foto (topic Nibs stoppelgroei) ben je al aardig op weg! :cool:
 
Banner image
Top