Wanglijn

Niels

Baard
Misschien een veelgestelde vraag
Ik heb nog lang last van wild groei maar vanaf waar zet je de wanglijn? Vanaf de mond hoek is di't een mooi punt?
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Uiteindelijk kies je dat zelf en ter hoogte van de mond komt de snor er vaak met de tijd overheen dus merk je er al minder van.

Zelf heb ik de wanglijn steeds vanuit de mondhoek stijgend naar achter laten zetten door de barbier. Hierdoor zat ik wel met de hele lijn op een jaar tijd pakweg 2 à 2.5cm lager dan een jaar voordien omdat men elke keer "iets" lager gaat om de boel strak te zetten.
Het laatste jaar wordt de mijne dus niet meer strak gezet en worden enkel een paar losse haren ver er boven verwijderd.
 

JeroenP

Volle Baard
nu ben ik gezegend met een mooie natuurlijke lijn met maar een enkele haar daarboven. Ik hou die natuurlijke lijn zoveel mogelijk aan en wat daarboven zit scheer ik weg. Bij mij gaat dit vanaf de mondhoek naar boven.

!!!! Let er wel op dat je onderscheid maakt dus snor en baard anders scheer je straks teveel weg !!!!
 

Derek

Baard
Ik heb het zelfde verhaal, ik scheer alleen mn keel gedeelte en laat vooral m'n baard hoog opgroeien zodat je een vollere look krijgt, ik zou je aanraden het een maandje te laten groeien, niks scheren, bepaal dan zelf hoe hoog of laag je de wanglijn wilt hebben.

May the beard be with you!
 

Linders

Baard
Ik scheer mijn wanglijn èn mijn neklijn niet meer. Bij een wat langere baard vind ik dat het niet scheren van de neklijn resulteerd in een voller lijkende baard. De wanglijn vind ik mooi als deze hoog zit, dus ook die werk ik om die reden niet bij.
 

Edd

Baard
Scheer eigenlijk laatste tijd niks meer alleen nekhaar ha ha.
Baard doe ik met klein schaartje bij werken.
Groet ED.
 

Ardjan

Baardaap
Ik scheer mijn wanglijn èn mijn neklijn niet meer. Bij een wat langere baard vind ik dat het niet scheren van de neklijn resulteerd in een voller lijkende baard. De wanglijn vind ik mooi als deze hoog zit, dus ook die werk ik om die reden niet bij.
Je opmerking: "Bij een wat langere baard vind ik dat het niet scheren van de neklijn resulteerd in een voller lijkende baard."
Eens! Ik kan me hier wel in vinden!
 
Banner image
Top