Wanglijn te laag geschoren

MonkeyDrico

Stoppelbaard
Hallo iedereen,

Ik ben nieuw hier, heb het forum wel meerdere keren al bezocht voor wat tips. Gezien de behulpzaamheid van iedereen hier besloten mijn vraag hier ook te stellen.

Sinds nouja vandaag eigenlijk ben ik begonnen met mij te scheren met een shavette, nu heb ik alleen mijn wanglijn te laag geschoren.

Het lijkt mij zonde om volledig opnieuw te moeten starten, ben nu een goeie 4 a 5maanden bezig met het groeien van de baard.

Ik ben het voller gewend dus stoor me nu aan dit aanzicht, kan het ermee door of toch opnieuw starten?

Ik hoor de meningen graag.
Alvast bedankt
 

Bijlagen

  • 20230708_203459.jpg
    20230708_203459.jpg
    244,1 KB · Weergaven: 77

Macx

Baardaap
Is een mooie baard, het is dat je het ons verteld wat er gebeurd is, maar niemand zou dat zien. Ik zou het gewoon laten uitgroeien, over een paar weken wordt het al minder en mooier voor je gevoel.
 

Texman

Koning Baard
Ha @MonkeyDrico ,
Het gebeurd ons allemaal weleens, je hebt een prima baardgroei en ik denk dat je met enkele weken er niets meer van ziet. Dus gewoon weer laten groeien. Op je foto kan ik helaas niet een ideale wanglijn intekenen.
Maar als je dat leuk vind stuur dan een foto van de zijkant van je baard dan kan ik het aangeven.
Texman :)>
Hierbij nog een uitstekende video over hoe je je baardlijnen het beste kan trimmen.
 
Laatst bewerkt:
Banner image
Top