Wang lijn verpest?

Ruben

Baard
Hallo,

Ik ben bang dat ik mijn wang lijn verpest heb, want ik heb het idee dat ik hem veel te laag geschoren heb..
Zie ik dit verkeerd? En is dit te fixen, of moet ik weer overnieuw beginnen?
Als ik het weer aan laat groeien heb je een halve wang met stoppels, wat er denk ik raarder uit gaat zien.
Advies en tips zijn welkom!
 

Bijlagen

  • FullSizeRender.jpg
    FullSizeRender.jpg
    149,2 KB · Weergaven: 141
  • FullSizeRender[1].jpg
    FullSizeRender[1].jpg
    180,5 KB · Weergaven: 127
  • FullSizeRender[2].jpg
    FullSizeRender[2].jpg
    146,1 KB · Weergaven: 124

Ruben

Baard
Update: De zijkanten wat ingekort, zodat het wat minder opvalt. (Bakkebaarden lopen nu goed over in de rest)
 

Bijlagen

  • FullSizeRender.jpg
    FullSizeRender.jpg
    194,5 KB · Weergaven: 108
  • FullSizeRender[1].jpg
    FullSizeRender[1].jpg
    212,6 KB · Weergaven: 105

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Yep, komt op termijn goed als je gewoon daar niet meer scheert.
Heb hetzelfde maar dan omdat je bij elke passage bij de barbier de boel strak laat zetten je op termijn beetje bij beetje "lager" uitkomt.

Tegenwoordig wordt er dus bijna niks meer bijgehouden hier (alvast geen wang-of neklijn ;) )
 

svvander

Baard
Inderdaad, gewoon laten groeien. Eens het voller is, heel rustig met een "krabbertje" (deze heb ik: http://www.shaving-shack.com/the-bluebeards-revenge-stahlschaden-double-edge-razor.html), zachtjes aan en gelijkmatig recht en liefst met de haren mee, scheren. Nooit heel grote stukken ineens: weghalen kan je altijd, bijplakken niet! Nog een tip: gebruik scheerpasta van een goed merk, i.p.v. schuim. zo kan je een mooi lijntje trekken met je vinger en zie je goed waar je moet scheren. Nog een tip (heb ik geleerd van de barbier): ga recht voor de spiegel staan en zet je 2 wijsvingers aan de zijkant van je lippen, boven je baardlijn. Kijk of ze gelijk zijn op dit punt. Doe nu hetzelfde naar je bakkebaarden toe. En: stop op tijd. Veel mensen hebben de neiging om teveel te willen bijscheren en dan is het sneller naar de vaantjes dan je verwacht. (Een klein verschil ziet niemand en een dag of 3 later staat er terug al haar).
 
Banner image
Top