Wahl stainless steel

Bartman1740

Stoppelbaard
Hey guys, ik ben nieuw hier. Ben hier terecht gekomen in mijn zoektocht naar trimmer informatie. Ik heb mij onlangs de wahl stainless steel aangeschaft, met de bedoeling ik koop eens iets heel goed. Voor mijn aankoop had ik heel wat research gedaan en was uit gekomen bij de wahl trimmer. Heb er nu wel wat problemen mee, mijn hoofdhaar is zo goed als kaal, trim dat altijd op ongeveer een mm, eerste keer dat ik dit wil doen was al heel moeilijk, 3 a 4 keer overgaan voor er wegging, aan mijn baard hoef ik al helemaal niet te beginnen, het ding snijd voor geen meter. Aangezien deze trimmer een semi professionele trimmer is, dacht ik... er zal wel iets mis mee zijn dus ik terug naar de winkel. Nu twee weken later krijg ik telefoon dat het toestel gechecked en alles werkt normaal, er is niets mis mee. Ik kan mijn trimmer terug gaan ophalen of een waardebon afhalen. Ik kan dit moeilijk geloven dat een wahl trimmer van 120€ niet in staat is om het baby haar op mijn hoofd te trimmen. Ik doe mijn haar en baard nu al een 20 jaar zelf en heb dit nog nooit meegemaakt. Af en toe ga ik eens bij een barbier en heb dit toestel al door mijn baard zien racen, dat ding werkte perfect. Iemand een idee wat ik nu het beste doe? Trimmer terug ophalen of de waardebon aannemen, had al gedacht om een andere trimmer te kiezen maar er zit niet echt iets in het gamma dat mij aanstaat, de meeste trimmers zijn tegenwoordig zo groot en niet echt handig met al die toeters en bellen op. Graag wat advies mannen, alvast bedankt
 

Stubble

Stoppelbaard
Hey,
Zo te lezen heb je al veel gedaan om het apparaat goed werkend te krijgen. Wat je nog kan doen is de werking controleren bij een ander persoon, maar dan zal je eerst de keus moeten maken om de trimmer terug te nemen. Eventueel in het bijzijn van de leverancier de werking controleren. Je schrijft dat je de trimmer onlangs hebt gekocht, naar mijn mening dien je dan je geld terug terug te krijgen als het apparaat niet goed werkt. Zelf gebruik ik ook Wahl, tondeuse en trimmer. Prima apparaten, ik ben er tevreden over.
 

Bartman1740

Stoppelbaard
Ik dacht ook eerst dat het mes bot was, maar zowel de smalle als brede kop hebben hetzelfde probleem. Ik denk misschien de batterij of zo, in de handleiding stond dat na het opladen het lichtje uitgaat maar niet bij de mijne, batterij is ook niet leeg, heb er eens een paar uur mee staan spelen en blijft gaan. Ik denk ergens niet krachtig genoeg of zo, tijdens het trimmen reageert de trimmer zoals al mijn vorige trimmers als de batterij leeg is.
[DOUBLEPOST=1591117796][/DOUBLEPOST]Ik had onlangs ook al een review gelezen op een webshop van iemand die schreef dat zijn trimmer amper scheert, ik ben dus niet de enige denk ik. Misschien zijn er gewoon een paar op maandag ochtend van de band gerold
 

Texman

Koning Baard
Ik lees uit jouw verhaal dat de trimmer niet bevalt en dat hij niet goed werkt.
Je bent duidelijk niet tevreden :confused::eek:
Blijf er niet mee zitten en geef hem terug en vraag je geld terug.:)
 

Yainderidoo

Zware baard
Ik denk misschien de batterij of zo, in de handleiding stond dat na het opladen het lichtje uitgaat maar niet bij de mijne, batterij is ook niet leeg, heb er eens een paar uur mee staan spelen en blijft gaan.
Ik heb een tondeuse van het merk Wahl. Ik wil nooit weer anders. Als ik het zo zie heb je een oplaadbare trimmer. Is er niet eentje met een snoer? Ik heb eerst ook een oplaadbare tondeuse gehad....was waardeloos. Nu MÉT snoer en perfect. Misschien kun je nog iets doen met de afstelling van de messen?
 

Bartman1740

Stoppelbaard
Thanks voor de reacties guys, had vandaag telefoon gekregen van de winkel en naar daar gegaan, er bleek iets mis te zijn met het apparaat en batterij, heb een nieuwe gekregen en getest in de winkel, stukje baard weg en meteen mee naar huis genomen. Hier verder getest en het ding scheert als een porsche, ikke heel blij nu
 
Banner image
Top