Waar wordt/werd je blij/vrolijk van?

Laurent1965

Zware baard
Koffie met slagroom en je hebt ineens een witte snor.;)
Het zijn zo de kleine ergernissen maar het valt totaal in het niet bij het gevoel dat een mooie grote baard je geeft :cool:
Helemaal mee eens!!
Dit topic gaat over blij worden, en blij word ik uiteraard van mijn baard en vooral als deze speciale aandacht trekt!
Altijd weer kicken, de bad-ass heb-ik-wat-van-je-aan blik die ik vaak opzet tegenover bepaalde types op straat kunnen ze er gratis bij krijgen:D:D genieten, ze moesten eens weten...
Inderdaad, een mooie grote baard en de positiviteit die je daarvan krijgt valt in het niet bij de kleine ongemakken!!!:)>:)>
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Altijd weer kicken, de bad-ass heb-ik-wat-van-je-aan blik die ik vaak opzet tegenover bepaalde types op straat kunnen ze er gratis bij krijgen:D:D
Hierdoor herinner ik me ineens, dat ik ooit in een stadsbus door een kerel, die ik waarschijnlijk te lang bekeken had, nogal agressief gevraagd werd of hij wat van me aanhad, waarop ik hem antwoordde, dat dat niet zo was, anders had hij er niet zo belachelijk uitgezien. Aangezien iedereen in de bus begon te lachen kon hij niet veel meer, dan boos uit het raam gaan staren en ik werd er blij van.;):p
 

Yainderidoo

Zware baard
Prachtig die boom! Mooie foto (Y) Ik houd van bomen....Jean Dulieu tekende prachtige bomen:

Kunst17-76.png


Ook daar word ik blij van!
 

K9Beard

Baard
Herkenbaar allemaal — speciaal biertje in de zon, hondenwandelingetje, zee, bos — geluk zit in kleine dingen.
Of zoals het kaartje bij mij in de boekenkast zegt: "Als een ongeluk in een klein hoekje zit, zit geluk dus overal.";)
En een nachtrust van 2x 3 uur achter elkaar, daar ben ik vaak al heel blij mee.

Mijn mooiste blij-momentje van deze week:
'k Liep echt te balen. Aantal financiële tegenvallers, buxusmot sloeg weer toe in de tuin, was stik chagerijnig van alle steken in m'n nek en m'n kop.
Komt die mooie lady van me op m'n schoot zitten, gooit haar blonde haar over m'n kale schedel, drukt haar neus tegen die van mij en zegt met een ondeugende glimlach: "Zo, hoe is 't aan de overkant?"
Ja, probeer dan maar eens nukkig te blijven.:)
 

Yainderidoo

Zware baard
MijnBaard kadobonnen gekregen van een van de zoons en schoondochter voor m'n verjaardag. Vandaag de bestelling gekregen. Zitten ook een paar zepen bij van Beardbrand in de geur Old Money. Potdorie wat ruikt dat toch Hemelse lekker!!!!! Dankjewel zoon en schoondochter.....daar word ik heeeeeeeeel blij van!! ;) (Y) (Y) (Y)
[DOUBLEPOST=1560429175][/DOUBLEPOST]e0527bbdc7403555-photo.jpg
 
Laatst bewerkt:

Nib85

Volle Baard
Ik wordt vrolijk van mijn altijd goedgemutste Surinaamse vrouw,van mijn baard,en niet te vergeten,mijn BMW R60/2.
Mooie motorfiets! (Y)
[DOUBLEPOST=1560631844][/DOUBLEPOST]Naast mijn “grote geluk” in de zin van vrouw en kinderen kan ik ook erg veel kleine geluksmomenten beleven van vele dingen.

Met name het voorjaar helpt daar altijd erg goed bij (al vind ik alle jaargetijden prachtig).
De fluitende vogels in de tuin, de geur als de boeren weer het gras maaien (en de vele ooievaars die er op af komen zijn prachtig om te zien, helaas vreten ze alles op wat ze tegenkomen en normaal niet kunnen vinden in het hoge gras).
De eerste zwaluwen in de lucht, de vleermuisjes die je ‘s avonds weer door de tuin ziet vliegen.
De lucht vlak na een flinke regen- en/of onweersbui (om te zien en te ruiken).
Wilde orchideeën die met velden vol omhoog komen een paar dorpen verderop (helaas laten ze dit jaar uiteraard wat afweten...).

En zo kan ik nog eindeloos door gaan. ;)
 
Banner image
Top