Waar komen de baardmannen vandaan?

John1966

Baard
Ik ben geboren in Rotterdam, heb mijn vroegste jeugd op een schippersinternaat in Vreeswijk (het huidige Nieuwegein) doorgebracht en nadat mijn ouders aan de wal gingen wonen tot mijn 34e in Rotterdam gewoond. Toen heb ik, na mijn scheiding, een lieve vrouw leren kennen in Sas van Gent (Zeeuws Vlaanderen) en daar woon ik inmiddels al 16 jaar. Inmiddels serieuze terugkeerplannen naar Rotterdam!
 

Kale666man

Baardaap
Geboren en getogen in rotterdam maar laatste 10 jaar in noord brabant vlijmen.
Kwam van zuid en later naar pernis dus goede reden naar brabant te gaan vanwege de iets betere luchtkwaliteit en mooie duinen en bossen.
 

Glenn

Baard
Ik kom zowat "overal" vandaan :D

Geboren in Tienen (dat is in VLAAMS Brabant voor de niet-kenners hier ;))
Vanwege het werk "een paar keer" verhuisd en dus in Soest (Duitsland), Leopoldsburg (Belgisch Limburg), Aarlen (Belgisch Luxemburg) gewoond en woon nu in Kapellen (noorden van de provincie Antwerpen).

Die ( Garnizoenen ) zijn me zeer bekend. (Y)

Ikke geboren in Wilrijk (Antw), getogen in Hoboken (Antw)
Voor werk in Soest (Duitsland) en daarna Brakel (Duitsland) en daarna naar Tielen (Belgische Kempen).
Einde loopbaan gaan uitrusten in Lier en nu Herenthout.
 
Laatst bewerkt:

Freerider

Baard
Geboren in Arnhem, opgegroeid in Huissen en woon momenteel in Driel.. maarja dat kent niemand dus vandaar Arnhem als woonplaatst neergezet haha
Driel ken ik wel, komt mijn vrouw vandaan.
Zelf geboren in Arnhem, opgegroeid in elst, gestudeerd in Breukelen en woon nu weer in Arnhem. Kinderen zitten in Huissen op school.

deze tekst is mede mogelijk gemaakt door de crappy vertaling van de auto-correctie van mijn telefoon
 

TMG1961

Baardaap
Geboren in Nuth, opgegroeid in Sittard, tijdens militair dienst 4 jaar Den Helder en jaartje Curaçao, daarna terug naar Sittard en woon nu 21 jaar in Brunssum. Nuth, Sittard en Brunssum liggen in Limburg.
 

Breureka

Stoppelbaard
Geboren in stad Groningen, gewoond in Hoogkerk en Leewenborg. Daarna paar jaar in Gorredijk Friesland en nu al meer dan 30 jaar in Oldenzaal.
 

LuckyBasterd

Volle Baard
Geboren en getogen in Bladel.. net iets verder dan de rook van Eindhoven... Sommige zullen misschien Eersel of Reusel kennen...
Dus dicht bij de belze grens... met z'n heerlijke friet :p
Echter nu niet meer in Bladel; waar de roots liggen en ik OOIT mijn huis koop; maar al enkele jaren in Eersel :)
 

Kale666man

Baardaap
Goed verzonnen van sander,sommige zijn van hot naar her verhuist en dat is leuk om te weten,het valt me wel op dat er een hoop toch op een bepaalde leeftijd hun roots weer opzoeken.
Maar dit komt ook dat vele door werk genoodzaakt waren om wel te verhuizen of verliefd werden op iemand van buitenaf maar wel een leuk topic dit
 

RCM

Baardaap
Geboren in Tegelen, opgegroeid in Swalmen, ruim 3 jaar gewoond in Apeldoorn (beroeps militair), vervolgens 8 jaar gewoond in Roermond, en nu weer bijna 14 jaar woonachtig in Swalmen...
 

RolandK

Baard
Geboren in Hooge- en Lage Zwaluwe, eerste 12 jaar in Roosendaal gewoond, korte omzwerving van 2 jaar in Maarssenbroek en daarna vooral in Sint-Oedenrode gewoond (met een klein uitstapje naar Eindhoven). Sinds kort samen gaan wonen met mijn vriendin in Nistelrode.

Ik ben een Brabander in hart en nieren dus.
 

Gunter

Baard
Geboren en getogen in Leiden, vervolgens gewoond in Zoeterwoude, Teuge, Beekbergen, Apeldoorn en nu woon ik in Brummen...
 
Ik ben een jonkheer, dus hoogwelgeboren. Wat is een titel ? En zonder veel geld :(
Ik heb jaren de zegelring met familiewapen gedragen, ligt nu in een laatje. Met een aardappel in de keel praat ik niet. Die baard wordt natuurlijk wel een baard met een edele uitstraling. ;)
Een Adelman! kom je niet veel meer tegen.. of heel erg arm. (zelfde probleem)
 
Banner image
Top