voortgang tot (minimaal) 9 juni 2017

Purehz

Stoppelbaard
Hallo,

Zoals in het voorsteltopic al even vermeld, ook begonnen aan een serieuze baard voor mijn trouwdag (9 juni).
Inmiddels alweer 2 maand verder sinds mijn laatste bezoek aan de barbier. Gebruik de Azbane baardolie's, bevallen goed, Prijs/kwaliteit goed, heerlijke geur. Heb alleen wel het idee dat het meer begint te kriebelen, alsof de haren meer gaan bewegen. Als iemand hier ervaring mee heeft hoor ik het graag.

Zal deze week even wat voortgang foto's plaatsen.
21 Oktober:


Inmiddels ook een beetje een doel in gedachten waar ik naartoe wil werken. Als voetbalfan valt het wel mee met de baarden in het voetbal, toch al een poos bewondering voor de forse en imponerende baard van Joe Ledley van Crystal Palace.


Tot slot heeft iemand nog tips/tricks/toevoegingen hoor ik het graag.. Nog 6 maandjes te gaan!
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Welkom op het forum ;)

Niet echt toevoegingen hier behalve succes met je baard en de voorbereidingen van je trouw (Y)
 

Bekkers

Baard
Nogmaals succes, Joris.

Betreft de baardolie van Azbane: zijn ze alle vier de moeite waard, of heb je echt een favoriet?
 

Purehz

Stoppelbaard
2 maand verder, 21 december:


@Bekkers : voorkeur gaat uit naar de Cedar Wood & nutmeg voor dagelijks gebruik, snachts gebruik ik de oil/conditioning 100ml voor iets meer dan 20 euro welke minder sterk ruikt als de andere maar toch iets zodat als je je omdraait op je kussen je een lichte geur ruikt.
 

Bekkers

Baard
Man, wat groeit die baard van jou hard! (Y)

Dank voor de reactie. Ik ga dat pakketje van Azbane ook bestellen. Lijkt me het proberen waard, zeker gezien de aantrekkelijke prijs.
 

Purehz

Stoppelbaard
@GlennBG : ga nog voor iets meer lengte, denk nog 1 à 1,5 maand aankijken. Ben ik op zich al wel redelijk tevreden over.
Wil alleen nog een vollere baard en m'n snor moet nog iets langer dus nog even geduld hebben.
Daarna maar eens naar de barber voor t bijwerken en in model brengen.

@Corneel : voor mn gevoel gaat t nog lang niet hard genoeg:D Maar geduld en het gaat vanzelf:)>
 

Purehz

Stoppelbaard
Maar eens een update geven...

Dit is vandaag de dag de stand van zaken.



Heb bij t laatste bezoek aan de Barbershop voorgenomen om de volgende keer mn baard te laten doen. Dus dan maar een keertje knippen én de baard laten doen. Dat is alweer een hele poos geleden.
 
Banner image
Top