Voortgang en geduld

Rothbeard62

Volle Baard
Het ziet er zomers uit! :)>(Y)
Persoonlijk vind ik de langere versie er iets soepeler uitzien, maar dat komt wel weer.:)

Ik ben het met de professor eens, de baard was in de langere versie wat natuurlijker, maar ziet er ook na bezoek aan de barbier superstrak uit. Wel belangrijk om te onthouden dat een baard in de zomer ook werkt als bescherming tegen de zon, een wat langere baard is ook een goede isolatie tegen de hitte! ;)(Y)(Y)
 

Eric65

Baard
Dank je voor alle reacties.
Volgende keer laat ik hem idd langer en houd de zijkanten wat korter zodat het allemaal niet zo breed uit gaat staan.
Aangezien de baard in de zomer wat harder groeit, 1+ cm per maand naar ik ergens gelezen heb, is alles weer zo op lengte. Nu maar hopen op goed zomerweer ;):)>
En ik ben er ook achter gekomen, wat Rothbeard62 al aangeeft, met warm weer is een baard koeler. Altijd gedacht dat dit het tegendeel was.
Goed weekend allemaal.
 

Eric65

Baard
Is weer even geleden dat ik een update heb gegeven, bij deze;
Inmiddels van behoorlijk lang naar al een tijdje kort. Bevalt me goed en scheelt een hoop ‘ge-modeleer’ in de ochtend en gedurende de dag. En ja ik vind een volle, lange baard heel mooi maar dan bij een ander. Ben nu een jaar verder en één ding is wel zeker, de baard is een blijvertje. Ik ben tevreden over de volheid, nergens geen gaten of kale/dunne plekken en kleur ben ik ook tevreden over.
Zonde? Ach ik kan hem altijd weer lang laten groeien als ik wil. Misschien al deze winter als we überhaupt winter krijgen.
Tot die tijd blijf ik hier en op straat alle volle lange baarden bewonderen

41396ECF-CD51-4FFD-B71F-AD39B07134B4.jpeg 2B506322-93C3-4EA0-B9E8-06E1353B91A3.jpeg
 

Ardjan

Baardaap
O Eric, wat heb je nou gedaan :confused::mad::cool:, maar beiden staan je goed! :)>(Y)


Lang geleden; maar fijn dat je er nog bent! :D(Y)
[DOUBLEPOST=1602364403][/DOUBLEPOST]Ik zit nog even te kijken, maar die langere baard is toch wel héél tof! (Y)(Y)(Y)
 

Ratlook

Volle Baard
---
Ik kende je nog niet, maar ik moet zeggen dat ik de langere baar heel erg veel

beter vind staan dan die korte van nu :rolleyes:

De korte vind ik persoonlijk veel te "netjes "

---
 

tijn

Zware baard
Hoi Eric, blij dat de baard er nog is. Kort lang het blijft een baard. Als jij je pretig voelt bij een korte baard dan is dat jou baard. De winter komt er aan dus mischien later weer wat langer.
 

Skaggy

Volle Baard
Wanneer ik alleen naar de baarden kijk dan vind ik de langere versie mooier. Maar... door de mooie dichte baardgroei kom je goed weg met een korte baard en ik moet zeggen dat deze jou uitermate goed staat. Dus inderdaad Eric draag de baard waar jij je lekker bij voelt. (Y):)>
 

Jimmy16

Baard
Jammer dat je jezelf niet graag ziet met de langere baard. Hij staat je echt prachtig! Je hebt ook een mooie volle Baard, ik zie echt geen reden waarom je deze onverzorgd vond. Integendeel, hij stond je zelfs zeer verzorgd op de foto.

Zou het niet gewoon een klein hersenspinseltje zijn wat je tegenhoudt? Dat heeft iedereen wel eens.
Ik vind persoonlijk dat je hem terug moet laten groeien :)>

Maar wie ben ik? :rolleyes:
Gewoon doen waar je zelf zin in hebt! ;)
 

rainman

Baard
Ik snap je volledig, ik zit zelf nu ongeveer op zelfde lengte als jou eerste foto. En het vergt inderdaad wat gemodeleer. Maar ietsje langer als foto 2 moet kunnen zonder dat het extra werk opleverd toch. Pas boven de 2 cm aan haar lengte gaat het echt verschillende kanten op springen. Of je kan deze lengte baard houden met een dikkere snor, ook een hele gave look en een leuke bijkomstigheid is dat je niet veel mensen hiermee ziet lopen.
 
Banner image
Top