Voorstelrondje Melchior

Coldzero

Stoppelbaard
Hallo mede-baardmannen,

Ik ben Melchior en woon in Harlingen. Ben 33 jaar en ben fysiotherapeut.
Sinds een week of 6-7 mijn baard aan het kweken, nadat ik al vaker 2-3 weken niet schoor heb ik het nu doorgezet. Bij een vorige poging na 6 weken de tondeuze erin gezet en gelijk spijt gekregen dus het plan is nu om er 4-5 maanden niet veel aan te doen, behalve borstelen en smeren/waxen en er dan een model bij te kiezen.
Ik heb vrij grof haar met redelijke dunne bezetten per cm2 onder mijn kin en rechterwang, ik hoop dat dat nog een beetje bijtrekt :)
Ik heb net tegen de wind in gefietst en nog niet geborsteld dus het is wat wild :)>
 

Bijlagen

  • P7140007.JPG
    P7140007.JPG
    963,1 KB · Weergaven: 107
  • P7140011.JPG
    P7140011.JPG
    1.006,9 KB · Weergaven: 103
  • P7140012.JPG
    P7140012.JPG
    1,1 MB · Weergaven: 105
  • P7140013.JPG
    P7140013.JPG
    1 MB · Weergaven: 103

PerryS

Baard
Welkom! Veel plezier met het groeien van je baard en het belangrijkste: Geniet ervan:)>
PS: Ik denk dat dit topic in de categorie "Even voorstellen" had gemoeten:oops:
 

Coldzero

Stoppelbaard
Ik moet zeggen dat het me ook niet tegenvalt. Geen jeuk of schilfers en de borstel van GBS met varkenshaar doet zijn werk prima. De 1e keer had ik nog geen borstel en toen groeide hij ook wilder aan.
 

Coldzero

Stoppelbaard
Kleine update van mijn kant: mijn wangen beginnen al aardig dicht te groeien. Bij mijn kin heb ik iets minder hoop maar daar maak ik me niet heel druk om. Dan maar geen volledig aansluitende baard. Merk dat ik wel heel moeilijk ga kijken tijdens het foto's maken :) Ben van plan om nu na een dikke 8 weken er een maand nog niets aan te doen en dan maar eens te kijken welke vorm bij me past. Beard on
!P7220028.JPG P7220026.JPG P7220029.JPG P7220032.JPG
 
Kleine update van mijn kant: mijn wangen beginnen al aardig dicht te groeien. Bij mijn kin heb ik iets minder hoop maar daar maak ik me niet heel druk om. Dan maar geen volledig aansluitende baard. Merk dat ik wel heel moeilijk ga kijken tijdens het foto's maken :) Ben van plan om nu na een dikke 8 weken er een maand nog niets aan te doen en dan maar eens te kijken welke vorm bij me past. Beard on
!Bekijk bijlage 2513 Bekijk bijlage 2514 Bekijk bijlage 2515 Bekijk bijlage 2516
Als eerlijkheid gewenst is ? denk ik persoonlijk dat deze baard sterk associeert met mogelijk opgeworpen vragen of je naar Syrië afreist. Het is echt een vlassige salafistenbaard. Ik zeg dit niet om je te kwetsen, ik geef een eerlijk oordeel en bovendien dan nog zo nors op de foto staan. Probeer wat anders zou ik zeggen, je hebt een goede kop
 

PerryS

Baard
Als eerlijkheid gewenst is ? denk ik persoonlijk dat deze baard sterk associeert met mogelijk opgeworpen vragen of je naar Syrië afreist. Het is echt een vlassige salafistenbaard. Ik zeg dit niet om je te kwetsen, ik geef een eerlijk oordeel en bovendien dan nog zo nors op de foto staan. Probeer wat anders zou ik zeggen, je hebt een goede kop
Het gaat toch gewoon goed zo? Sorry maar ik vind dit een beetje een misplaatste opmerking..
 
Het gaat toch gewoon goed zo? Sorry maar ik vind dit een beetje een misplaatste opmerking..
Prima, kritiek geven mag. Ik bedien mijzelf er ook van. Maar als we allemaal aardig willen zijn en roepen wat een mooie baard een ieder heeft, schiet dat niet echt op. Overigens was het niet bedoeld om iemand af te kraken, maar om een spiegel voor te houden waar hij wellicht wat aan heeft. Het is misschien zoals ja zeggen tegen een lelijke vrouw, als ze weer eens vraagt of je haar nog mooi vindt ? Maar ondertussen eerder dan vroeger het bedlampje uitdoen en naar de rand van het bed kruipen. Tegen die vast lieve vriendin uit je geen harde kritiek en jok je, want je hebt samen een geschiedenis. Maar als iemand mij hier vraagt, wat vind je van mijn baard en ik vind het niks, dan kan ik dat niet zeggen, want dat vinden we onaardig en is not done. Beetje vreemd.
 

PerryS

Baard
Prima, kritiek geven mag. Ik bedien mijzelf er ook van. Maar als we allemaal aardig willen zijn en roepen wat een mooie baard een ieder heeft, schiet dat niet echt op. Overigens was het niet bedoeld om iemand af te kraken, maar om een spiegel voor te houden waar hij wellicht wat aan heeft. Het is misschien zoals ja zeggen tegen een lelijke vrouw, als ze weer eens vraagt of je haar nog mooi vindt ? Maar ondertussen eerder dan vroeger het bedlampje uitdoen en naar de rand van het bed kruipen. Tegen die vast lieve vriendin uit je geen harde kritiek en jok je, want je hebt samen een geschiedenis. Maar als iemand mij hier vraagt, wat vind je van mijn baard en ik vind het niks, dan kan ik dat niet zeggen, want dat vinden we onaardig en is not done. Beetje vreemd.
Van mij mag je best zeggen wat je er van vind, want dat is ieder zijn recht. Maar vond het een beetje vreemd om dan gelijk verbanden te gaan leggen met Syrië en dergelijk. Ieder die zijn baard laat staan moet er van genieten, opbouwende kritiek is prima maar mag ook anders gezegd worden.. (Y)
 
Van mij mag je best zeggen wat je er van vind, want dat is ieder zijn recht. Maar vond het een beetje vreemd om dan gelijk verbanden te gaan leggen met Syrië en dergelijk. Ieder die zijn baard laat staan moet er van genieten, opbouwende kritiek is prima maar mag ook anders gezegd worden.. (Y)
Zachte heelmeesters maken stinkende wonden. Ik zou het ten zeerste betreuren als betrokkene onverhoeds klappen zou krijgen uit onverwachte hoek vanwege toegenomen haat in de samenleving (extreem rechtse blanke vooral boze lieden wellicht).
Niet mee eens of ten zeerste niet mee eens, maak gebruik van de meldknop
 

Coldzero

Stoppelbaard
Ik krijg tijdens mijn werk wel regelmatig dat soort opmerkingen maar ik denk dat iedereen dat wel meemaakt, zeker als je donker haar hebt. Inmiddels groeit hij mooi dicht en is het goed aaibaar. Ik heb van mijzelf vrij sterk haar en nu het langer wordt, wordt het al heel zacht en kambaar. Mijn vriendin noemt me al haar talibanman ;) dus er zijn er meer die het zeggen maar ik hou gewoon vol. Over een week of drie, na 3 maanden maar eens kijken waar er wat af moet en welk model ik nastreef.
[DOUBLEPOST=1470164173][/DOUBLEPOST]Verder heb ik nog geen bedreiging gehad en als iemand vraagt of ik naar Syrië ga antwoord ik dat ik bij een mogelijke moslimoverheersing in NL in ieder geval onder kan duiken in die massa :)
 
Banner image
Top