Voorstellen

mattie7

Stoppelbaard
Hallo Baardige mannen!
Zit al een paar weken op het forum te lezen en ben lid geworden.
Leuk om de baard-progressie van veel leden te zien/volgen.

Baardgroei is laat op gang gekomen bij mij. Ben nu achter in de 40 en begint eindelijk beetje te komen.
Laatste jaren meestal ringbaardje gehad. Wil nu gaan voor een voller model.

Zit nu op 7 weken.
Wangen op sommige plekken nog wat zwak / minder gedekt. Vooral bovenkant wang zijn baardharen dunner en lichter van kleur. Ook onder de lip.. Begint nu ook wat draderig/springerig te worden.
Zit ook nog geen model in. Ben van plan om nog een paar maanden alles met rust te laten en dan naar de barbier als het weer kan.

Wat denken de kenners, heeft dit potentie voor volle baard? Of misschien toch beter gaan voor korter model?

Zal updates in deze thread zetten. 1x per maand en vanuit zelfde hoek.

m4.jpg
 
Nou Mattie, welkom op het forum ten eerste.
En ten tweede, als je na 7 weken zo'n prachtige baard hebt zou ik alle twijfels overboord gegooid hebben.
Dit word een hele mooie volle baard waar veel mensen met respect naar gaan kijken.
Voor de springerige haartjes kun je veel spulletjes kopen , dat staat hier allemaal op het forom.
Dus voorlopig lekker laten groeien en genieten van jouw baardreis.
Beard on
 

Texman

Koning Baard
Ha @mattie7 ,
Welkom op ons leuke forum leuk dat je mee gaat doen :).
Ik ga je twijfels gelijk wegnemen want met zo'n mooi baardgroei heb je potentie voor volle baard (Y)(Y)(Y).
Laat je baard de komende maanden gewoon zijn gang gaan, je zal verbaast staan.
Veel plezier hier en hou ons op de hoogte,
Texman:)>
 
B

BrotherBeard75

Guest
Dit ziet er toch goed uit? Als de andere zijde er ook zo uitziet, moet je je geen zorgen maken.
Miss moet je maar eens 3 foto's plaatsen de volgende keer.
Èèn front, en dan de linkse en rechtse kant.
Succes!
 

Jimmy16

Baard
Welkom op het forum.
Dat ziet er al best fantastisch uit (Y)
Qua baardgroei zit dit uitermate goed. Je hoeft je absoluut geen zorgen over iets te maken.
Ook die lichtere kleurschakering op je wangen is iets om trots op te zijn. Dit zijn eigenschappen die je baard zijn uniek karakter geven. Gwn met dank aannemen :)>
Laten groeien die baard en je zal versteld staan (Y)
 
Banner image
Top