Voorstellen PeterEasyW

Dag mede snor & baarddragers, ik lees al een poosje mee op jullie leuke forum dus bij deze wil ik mezelf even aan jullie voorstellen;

Mijn naam is Peter, vorige maand 55 jaar geworden dus de baardgroei zal nu niet meer toenemen terwijl ik op m'n wangen er wel wat bij zou willen hebben ;)

Ik heb tot een week of 6 geleden m'n baardje altijd kort gehouden met een trimmer maar geïnspireerd door wat mooie baarden hier daar maar eens mee gestopt om te zien wat mijn mogelijkheden zijn. Ik ben wel al lekker aan het smeren met baardolie en baardboter om er tijdens de wildgroei toch nog een beetje verzorgt bij te lopen. Geïnspireerd door alle topics over het zelf maken van baardolie heb ik wat ingrediënten besteld en ga ik wat recepten uitproberen.

Zoals ik al opmerkte heb ik niet zo veel beharing op de wangen en ik heb in vele topics gelezen dat ik daar niet bepaald de enige in ben. Dat mag dus niet echt een probleem zijn alleen loop ik nu met dotten haar op de hoeken van m'n kaken die zo dun zijn dat je er door heen kunt kijken :D

Ik zal een ander topic aan maken om daarbij jullie hulp te vragen zodat we het hier bij voorstellen houden....

Hierbij alvast een foto van mijn beginnersbaard :)

 

Texman

Koning Baard
Ook van mij welkom op ons leuke forum @PeterEasyW ,
Laat je baard maar een flink aantal weken groeien en kijk wat het wordt.
Het kan wat slordig worden maar dat is een fase waar je gewoon doorheen moet;).
Je huidige baard ziet er al best goed uit dus het kan alleen maar beter worden.
Veel plezier hier,
Texman:)>
 
Banner image
Top