Voor een barbier bezoek :)

m4l1n3

Stoppelbaard
Vanavond nog eens een uitstapje naar de barbier om de boel terug een beetje te laten op schonen :) hier bij ook ineens mijn voorstel als nieuw lid , ik ben aan mijn baard begonnen september 2015 . ben ondertussen een keer of 5 bij een barbier geweest om te laten bijwerken .
IMG_1746.JPGIMG_1747.JPG IMG_1748.JPG
 

RubeusHagrid

Stoppelbaard
Potverdorie, wat een volle baard in minder dan een jaar. Ik ben ook net nieuw op het forum. Na al vele jaren stoppelbaard van 6mm tondeuse lengte, laat ik het sinds enkele maanden groeien. (En dak al jaren zwevend tussen de o en 6 mm.)

Echter, m'n baardje begint wat wild om zich heen te groeien. Dus hier aan het rondkijken voor tips. Vandaag balsem besteld, en olie gehaald. Nu nog een goede barbier in het noorden zoeken. Lwrdn, of Grunn.
[DOUBLEPOST=1468445171][/DOUBLEPOST]Potverdorie, wat een volle baard in minder dan een jaar. Ik ben ook net nieuw op het forum. Na al vele jaren stoppelbaard van 6mm tondeuse lengte, laat ik het sinds enkele maanden groeien. (En dak al jaren zwevend tussen de o en 6 mm.)

Echter, m'n baardje begint wat wild om zich heen te groeien. Dus hier aan het rondkijken voor tips. Vandaag balsem besteld, en olie gehaald. Nu nog een goede barbier in het noorden zoeken. Lwrdn, of Grunn.
 
Zeker een fraaie baard ! Wat een opmerkelijke Nickname
M4I1m3 ?? !!
Like a secret agents code from The Cold War period :)
Brengt mij wel op een idee, om in de toekomst wellicht op een ander forum iets van een streepjescode te gaan hanteren als een Nick :)
Beard on agent M4Im3
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Zeker een fraaie baard ! Wat een opmerkelijke Nickname
M4I1m3 ?? !!
Like a secret agents code from The Cold War period :)
Brengt mij wel op een idee, om in de toekomst wellicht op een ander forum iets van een streepjescode te gaan hanteren als een Nick :)
Beard on agent M4Im3
Het kan ook een robot zijn en dan is M4I1m3 het modelnummer.
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Je begrijpt de link correct ;)
Ik neem aan dat jij surft op een tablet of smartphone?
Als ik op de pc naar je openingspost kijk staan alle foto's 90° "gedraaid".

Dat komt vaker voor als je die foto's nam met de smartphone of tablet.
 

m4l1n3

Stoppelbaard
Je begrijpt de link correct ;)
Ik neem aan dat jij surft op een tablet of smartphone?
Als ik op de pc naar je openingspost kijk staan alle foto's 90° "gedraaid".

Dat komt vaker voor als je die foto's nam met de smartphone of tablet.
Ik surf inderdaad met een smartphone . Best vreemd dat op een smartphone alles recht staat dan . Ik zal proberen tijd te maken dit te veranderen
[DOUBLEPOST=1470940805][/DOUBLEPOST]
Goeie baard en welkom :)>
Thx man ;)
 
Banner image
Top