Voor 2e keer proberen.

Bossie

Baard
Hallo allemaal,
Zal me even voorstellen, ik ben William en woon in thailand.
Wil voor de 2e keer me baard laten groeien, de 1e keer na 10 weken er af gehaald, maar nu ga ik proberen vol te houden.ben nu 13 dagen onderweg. Snap alleen niet hoe ik foto's kan plaatsen, kan iemand mij daarmee helpen?
 

Luz

Baard
Welkom hier, Bossie! Onder het tekstveld waarin je nu typt staat er een knop ‘Upload bestand’.
Dan klik je op ‘Kies bestand’ en dan kan je ‘m opladen van de juiste locatie op je computer of telefoon. Succes! (Y)
 

Bossie

Baard
Hier een foto van hoe het nu is, ik zou het graag net als deze 3 voorbeelden willen laten groeien, is dat mogelijk denken jullie?
 

Bijlagen

  • 16263685254567184480795568224724.jpg
    3,8 MB · Weergaven: 68
  • 16263685458945854194559170372320.jpg
    3,7 MB · Weergaven: 54
  • Screenshot_20210713_172909_com.android.chrome.jpg
    Screenshot_20210713_172909_com.android.chrome.jpg
    691 KB · Weergaven: 52
  • Screenshot_20210713_172826_com.android.chrome.jpg
    Screenshot_20210713_172826_com.android.chrome.jpg
    605 KB · Weergaven: 51
  • Screenshot_20210713_172658_com.android.chrome.jpg
    Screenshot_20210713_172658_com.android.chrome.jpg
    659,5 KB · Weergaven: 51
Laatst bewerkt:
Hier een foto van hoe het nu is, ik zou het graag net als deze 3 voorbeelden willen laten groeien, is dat mogelijk denken jullie?

Je hebt een mooie baard en goede dekking! Je moet hem nog wel wat laten groeien qua lengte om hetzelfde effect te krijgen als op de voorbeelden (en daarna ook strakke contouren vormgeven). De baarden op de foto's zijn allemaal meer donker dan jouw baard (wat ook een vollere look geeft). Voor 10 dagen heb je al echt een goede dekking, dat moet wel goed komen tot 12 weken ;-)
 

Bossie

Baard
Je hebt een mooie baard en goede dekking! Je moet hem nog wel wat laten groeien qua lengte om hetzelfde effect te krijgen als op de voorbeelden (en daarna ook strakke contouren vormgeven). De baarden op de foto's zijn allemaal meer donker dan jouw baard (wat ook een vollere look geeft). Voor 10 dagen heb je al echt een goede dekking, dat moet wel goed komen tot 12 weken ;-)
[DOUBLEPOST=1626424800][/DOUBLEPOST]Dank je wel, nog een vraag moet ik naar de barbier om de lijnen netjes te maken of gewoon nog paar weken laten groeien en helemaal niks doen?
En hoe lang duurt het voor ik op dezelfde lengte zit als de voorbeelden? 4 a 5 maanden of langer?
 
[DOUBLEPOST=1626424800][/DOUBLEPOST]Dank je wel, nog een vraag moet ik naar de barbier om de lijnen netjes te maken of gewoon nog paar weken laten groeien en helemaal niks doen?
En hoe lang duurt het voor ik op dezelfde lengte zit als de voorbeelden? 4 a 5 maanden of langer?

Dat is aan jou. Als je al duidelijk de contouren zichtbaar wil maken en er verzorgder uit wil zien, dan is dat prima. De rest wel gewoon lekker laten groeien natuurlijk. Contouren kan je zelf overigens ook gewoon doen en hierbij zoveel mogelijk de natuurlijke lijnen volgen. Wanglijn niet te laag en neklijn niet te hoog.

Heb je een foto van toen je op 10 weken zat? Kwam dat niet in de buurt?
 

Bossie

Baard
Dat is aan jou. Als je al duidelijk de contouren zichtbaar wil maken en er verzorgder uit wil zien, dan is dat prima. De rest wel gewoon lekker laten groeien natuurlijk. Contouren kan je zelf overigens ook gewoon doen en hierbij zoveel mogelijk de natuurlijke lijnen volgen. Wanglijn niet te laag en neklijn niet te hoog.

Heb je een foto van toen je op 10 weken zat? Kwam dat niet in de buurt?
[DOUBLEPOST=1626428644][/DOUBLEPOST]Ja ik wil alleen de contouren wat zichtbaarder maken, voor de rest laat ik het lekker groeien!Maar ga het niet zelf doen, heb het nog nooit zelf gedaan, ben bang dat ik het verpest, de kosten hier in thailand zijn toch maar 1,25 om je baard te doen hahaha. Nee heb geen foto meer,maar was aardig op weg, ik denk dat ik 15 tot 20 weken nodig heb, hoop ik
 
[DOUBLEPOST=1626428644][/DOUBLEPOST]Ja ik wil alleen de contouren wat zichtbaarder maken, voor de rest laat ik het lekker groeien!Maar ga het niet zelf doen, heb het nog nooit zelf gedaan, ben bang dat ik het verpest, de kosten hier in thailand zijn toch maar 1,25 om je baard te doen hahaha. Nee heb geen foto meer,maar was aardig op weg, ik denk dat ik 15 tot 20 weken nodig heb, hoop ik

Dat zijn nog eens prijzen :D

Vanwege werk in Thailand?
 

tijn

Zware baard
Dank je, is het echt waar dat bij warm weer de baard sneller groeit? Ja thailand is prachtig, ga ook nooit meer terug na Nederland, hoop alleen dat het niet te warm word met een flinke baard, komt hier bijna nooit onder de 30 graden
Haha klopt ja de warmte is altijd goed. Idd Thailand kan warm zijn ja. Ben er denk ik een keer of 7 geweesd. Kan me voirstellen dat je niet meer terug gaat. Ik woon al zo n 25 op Mallorca en moet er ook niet aan denken om weer naar Nederland terug te gaan. Mischien later ooit naar de Filipijnen want daar komt mijn meisie dan weer vandaan. Maar goed warm weer is heerlijk voor de baard
 

Bossie

Baard
Haha klopt ja de warmte is altijd goed. Idd Thailand kan warm zijn ja. Ben er denk ik een keer of 7 geweesd. Kan me voirstellen dat je niet meer terug gaat. Ik woon al zo n 25 op Mallorca en moet er ook niet aan denken om weer naar Nederland terug te gaan. Mischien later ooit naar de Filipijnen want daar komt mijn meisie dan weer vandaan. Maar goed warm weer is heerlijk voor de baard
Grappig dat je daar ook geweest bent, mallorca ben ik vroeger ook vaak geweest, als die klote covid voorbij is wil ik zeker ook eem keer naar de filipijnen.
 

Peter1960

Baard
Haha klopt ja de warmte is altijd goed. Idd Thailand kan warm zijn ja. Ben er denk ik een keer of 7 geweesd. Kan me voirstellen dat je niet meer terug gaat. Ik woon al zo n 25 op Mallorca en moet er ook niet aan denken om weer naar Nederland terug te gaan. Mischien later ooit naar de Filipijnen want daar komt mijn meisie dan weer vandaan. Maar goed warm weer is heerlijk voor de baard
Warm weer? Dan komt het niet goed met mijn baard, het is hier geen beste zomer, nauwelijks 20 graden en geregeld regen - maar als de plantjes daarvan groeien, misschien ook de baard? :D
[DOUBLEPOST=1627925894][/DOUBLEPOST]
Haha klopt ja de warmte is altijd goed. Idd Thailand kan warm zijn ja. Ben er denk ik een keer of 7 geweesd. Kan me voirstellen dat je niet meer terug gaat. Ik woon al zo n 25 op Mallorca en moet er ook niet aan denken om weer naar Nederland terug te gaan. Mischien later ooit naar de Filipijnen want daar komt mijn meisie dan weer vandaan. Maar goed warm weer is heerlijk voor de baard
In juli 2011 in Mallorca geweest en ook geen te best weer, geregeld bewolkt en fris en een paar keer regen...:( Maar is wel supermooi, zeker de Serra de Tramuntana en de oude stadjes.
 
Banner image
Top