Verloren zaak of niet?

Macx

Baardaap
Hallo,


Ik ben 19 jaar en zou graag een volle baard willen laten staan alleen vraag mezelf af of dat wel mogelijk is gezien de kale plekken die ik heb.

Graag zou ik van jullie willen horen of dit een reëel beeld is of niet, en wat eventueel de verdere mogelijkheden zijn.

Fotos:
https://i.imgur.com/TuCjF4Q.jpg
https://i.imgur.com/LYeu4Mj.jpg
https://i.imgur.com/JSitP1L.jpg

Dit is geen verloren zaak Julian, je bent pas 19 jaar, dat betekent dat je baarddekking in ontwikkeling is, hoe het er over drie maanden uitziet weten we alleen als je nu stopt met scheren en het geduld kunt opbrengen om de resultaten te zien van niet scheren op eind november 22.
Bijna alle jongemannen van jouw leeftijd hebben dit soort patronen, het is ook mooi en hoort bij je jonge leeftijd, en als je het nu een maand of drie laat groeien dan kun je daarmee al zeker een mooi model van maken. Veel succes en hou ons op de hoogte, we zullen je helpen en adviseren tijdens je reis.(Y):)
 

Julian12345

Stoppelbaard
Dit is geen verloren zaak Julian, je bent pas 19 jaar, dat betekent dat je baarddekking in ontwikkeling is, hoe het er over drie maanden uitziet weten we alleen als je nu stopt met scheren en het geduld kunt opbrengen om de resultaten te zien van niet scheren op eind november 22.
Bijna alle jongemannen van jouw leeftijd hebben dit soort patronen, het is ook mooi en hoort bij je jonge leeftijd, en als je het nu een maand of drie laat groeien dan kun je daarmee al zeker een mooi model van maken. Veel succes en hou ons op de hoogte, we zullen je helpen en adviseren tijdens je reis.(Y):)



Hallo!

Bedankt voor uw reactie terug! Ik zal over een tijdje een nieuwe foto toevoegen wanneer de gezichtsbeharing wat is toegenomen!
Voor nu laat ik het dus groeien en hopen dat het resultaat niet tegen gaat vallen.
 

Macx

Baardaap
Hallo!

Bedankt voor uw reactie terug! Ik zal over een tijdje een nieuwe foto toevoegen wanneer de gezichtsbeharing wat is toegenomen!
Voor nu laat ik het dus groeien en hopen dat het resultaat niet tegen gaat vallen.

Ik wens je veel succes Julian, en we blijven contact houden.
En al ben ik in jouw ogen een ouwe vent, je mag me wel gewoon met, 'je' aanspreken hoor. Fijn weekend:)(Y)
 

Texman

Koning Baard
Ha @Julian12345,
Op dit moment is een volle baard nog niet mogelijk omdat je baardgroei nog niet volledig opgang is gekomen.
Dit is een hele normale gang van zaken waar je je geen zorgen over hoeft te maken. Je ben nog heel jong en dat zie je ook aan je baardgroei.
Je hoeft je echter niet te gaan scheren want op jouw leeftijd staat een niet volledige baard juist heel leuk.:)
Mijn advies voor dit moment is laat je baard gewoon een tijdje groeien en trek je niets aan het evt. commentaar en geniet ervan.
Over een tijdje kan je bezien welk baardmodel het beste bij je baardgroei past.
Texman :)>
PS.
Ik zie dat je je bericht 3 maal hebt geplaatst. Soms geeft het forum een foutmelding welke je kan negeren omdat het bericht toch is geplaatst. Je kan dat altijd even controleren voordat je opnieuw een poging waagt.
 

Julian12345

Stoppelbaard
1.1.jpg 2.2.jpg 3.3.jpg
Hallo allemaal,

Dit is de stand van zaken momenteel. Ik kan niet echt zeggen dat ik er tevreden mee ben, ik ben namelijk ook bang dat de gaten in mijn baard/snor niet weggaan wat natuurlijk te danken is aan mijn leeftijd maar wat ik wel stiekem toch had gehoopt..

Hoe denken jullie hierover? Ik hoor het graag|

Groeten,

J.
 

JGB

Baard
Bekijk bijlage 23188 Bekijk bijlage 23189 Bekijk bijlage 23190
Hallo allemaal,

Dit is de stand van zaken momenteel. Ik kan niet echt zeggen dat ik er tevreden mee ben, ik ben namelijk ook bang dat de gaten in mijn baard/snor niet weggaan wat natuurlijk te danken is aan mijn leeftijd maar wat ik wel stiekem toch had gehoopt..

Hoe denken jullie hierover? Ik hoor het graag|

Groeten,

J.
Geduld en nog eens geduld geef het groeiproces een half jaar de kans en beslis dan.
 

Texman

Koning Baard
Bekijk bijlage 23188 Bekijk bijlage 23189 Bekijk bijlage 23190
Hallo allemaal,

Dit is de stand van zaken momenteel. Ik kan niet echt zeggen dat ik er tevreden mee ben, ik ben namelijk ook bang dat de gaten in mijn baard/snor niet weggaan wat natuurlijk te danken is aan mijn leeftijd maar wat ik wel stiekem toch had gehoopt..

Hoe denken jullie hierover? Ik hoor het graag|

Groeten,

J.
In mijn eerdere bericht had ik je vraag al beantwoord.
De gaten in je baard zullen op korte termijn niet dichtgroeien dit komt door je leeftijd.
Maar wat je nu hebt vind ik gezien je leeftijd helemaal niet slecht en mag gezien worden (Y)(Y)(Y)
Dus niet afscheren !!!
Ik zou het alleen wat strakker maken als ik jou was dan staat hij veel beter.
Op je foto heb ik met blauw aangegeven wat ik de beste lijnen voor jou baard vind.

3.3.jpg
 

Macx

Baardaap
Wat denk je ervan Texman, om de zijkanten wat korter te maken en het front laten groeien, ik denk dat dat mooier is, kijk patches zijn helemaal niet lelijk en horen gewoon bij de ontwikkeling van je baard en komen daarom bij jonge mensen veel voor. In jouw geval zou ik de zijkanten wat korter maken en de kin even door laten groeien, dan de wang en halslijnen goed strak zetten, ik denk dat je dan veel gelukkiger zult zijn met je mooie baard. Zet em op en hou vol, niet afscheren hoor.(Y):)
 
Banner image
Top