Verkenners..

Eggie

Stoppelbaard
even een leuk verhaaltje wat ik graag met jullie deel ,,,
Oude kameraad van me die helaas is ontvallen zeven jaar geleden ,knaap had een baard van zeker een halve meter lang,werkelijke lengte is mij onbekend..
Vroeg hem op een gegeven moment hoe zijn baard toch zo snel groeide waarop hij mij antwoorde,,,,
De grootste fout die de baarddragers maken volgens hem ,was dat men de wilde ,niet te temmen haren eruit knipten..
En dat moet je nou net niet doen volgens hem...
Dat zijn de zogenaamde verkenners ,die kijken of de kust veilig is,,als je de verkenners laat groeien volgt de rest sneller....
Doe er je voordeel mee! ;))
 

Hartenheer

Zware baard
even een leuk verhaaltje wat ik graag met jullie deel ,,,
Oude kameraad van me die helaas is ontvallen zeven jaar geleden ,knaap had een baard van zeker een halve meter lang,werkelijke lengte is mij onbekend..
Vroeg hem op een gegeven moment hoe zijn baard toch zo snel groeide waarop hij mij antwoorde,,,,
De grootste fout die de baarddragers maken volgens hem ,was dat men de wilde ,niet te temmen haren eruit knipten..
En dat moet je nou net niet doen volgens hem...
Dat zijn de zogenaamde verkenners ,die kijken of de kust veilig is,,als je de verkenners laat groeien volgt de rest sneller....
Doe er je voordeel mee! ;))
Als {ex}bioloog kan ik wel lachen om zulke verhalen.
 

Shuriken

Stoppelbaard
Leuk verhaal, elke keer als ik zo'n haar zie denk ik eraan. Helpt om te relativeren dat het er niet zo erg uit ziet!
 

JeroenP

Volle Baard
ik heb nu al een paar weken mijn baard met rust gelaten (bijwerken ed) en er zijn aardig wat verkenners die zich niet willen sturen. Misschien dat met tijd en lengte er toch waarheid zit in het verhaal...
 
Banner image
Top