Verhalenspel

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Omdat de woordenslang het nog steeds goed doet, lijkt het me leuk nóg een spelletje te introduceren.

Dit is het verhalenspel.
De regels zijn vrij simpel. We schrijven met zijn allen één lang verhaal waar geen einde aan komt. Iedereen mag per beurt een regel schrijven.
Je mag uiteraard zo vaak meedoen als je zelf wilt zolang je maar niet na je eigen post gaat posten.

Het is natuurlijk het leukst als het verhaal goed weg leest zodra mensen gaan scrollen.
Probeer elkaar daarom zo goed mogelijk aan te vullen. Het mag uiteraard zo gek mogelijk, maar houd wel rekening met de normen en waarden van het forum.
Verder geen reacties of gekke smileys, graag alleen je aanvullende regel op het verhaal.

Ben benieuwd hoe dit gaat lopen.. :p


Hier de aftrap...

Lang geleden, in een land hier ver vandaan, werd er een jongetje geboren genaamd Jan.
 

Stouwe

Baard
Jan was de zoon van lange Jan welke, zo begreep Jan op toen hij ouder werd, een vader was met een zeer bijzondere verschijning.
 
Jan trok de stoute schoenen aan en besloot zijn vader uit de herberg te halen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stouwe

Baard
Buiten hoorde Jan veel rumoer van muziek en lachende mensen en even twijfelde Jan of hij wel de juiste keuze had gemaakt.
 

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Aangezien zijn vader behoorlijk lang was, was het niet moeilijk om hem snel te herkennen.
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Waarom Lange Jan antwoordde: "WAT??? Carnaval is niks???" "Voor mij is dat HET moment van het jaar"
 

Fernand

Baard
Meneer Zwartbaard mengde zich met het gesprek en riep:'Ja, inderdaad voor mij ook, dan kan ik me eindelijk verkleden als als zuster Theresa" !
 
Banner image
Top