Verdorie!

Ik twijfel ook soms nog. Komt er plots weer een kruintje aan de rechterkant Maar voor nu denk ik weer doorzetten.
Ik heb al 3 keer mijn afspraak bij de barbier verschoven. En nu zelfs afgezegd.
Ik wil zo graag een keer een langere baard dus ik geef mezelf tot 31 december.... lang genoeg toch?
Het laatste bezoek aan de barbier is nu weer bijna 4 weken geleden.
Op de foto zie je dat de zijkanten te kort zijn...helaas.
Moet toch lukken een langere verzorgde baard?
Foto is gister gemaakt.
 

Bijlagen

  • IMG_20171016_111542_335.jpg
    IMG_20171016_111542_335.jpg
    424,5 KB · Weergaven: 59

Freerider

Baard
Ah, balen...
Het groeit natuurlijk wel weer aan, maar met dekking is denk ik ook mooier.
Jouw model heb ik ook ongeveer als einddoel (tenzij mijn vrouw er toch in mijn slaap een mes er in zet).

Verstuurd vanaf mijn E6653 met Tapatalk
 

RCM

Baardaap
Voor een langere baard zul je inderdaad geduld moeten hebben en zeker niet meer naar de barbier gaan dit jaar. Mijn model is ongeveer hetzelfde als die van jou nu, en ben vorige week naar de barbier geweest. Ook bij mij zijn de zijkanten een stuk korter gemaakt waar ik achteraf een beetje spijt van kreeg. Maar nu een week later vind ik het niet meer zo erg en ben ik gemotiveerder als ooit daarvoor! Het lijkt mij cool om te zien als je je topic maandelijks update, zodat we je vorderingen kunnen zien en ik denk dat ik het perfecte vergelijkingsmateriaal heb gevonden ;). Succes met je verdere baardreis! :)>(Y)
 
JaJaJa....ik ga ervoor!:)>
Al is het maar een keer in mijn leven!
[DOUBLEPOST=1508176697][/DOUBLEPOST]Dat van de vrouw herken ik wel een beetje. Ik slaap al 3 weken met een integraalhelm op.......
 
Banner image
Top