Vapeti's b(eh)aard

Vapeti

Stoppelbaard
Een goede morgen beste mannen,

Ik lees al een tijdje op dit forum, dus even de tijd nemen om me voor te stellen.

Ik ben Wim, 41 jaar en woon in de Antwerpse Kempen. Gehuwd en vader van een koningswens van 10 en 8..

Mijn baardverhaal begint een 20-tal jaartjes terug. Ik vond dat ik ongeschoren een ietwat te "jong" voorkomen had (babyface), zodat ik een stoppelringbaardje liet staan.

Mede door een job die wat "serieux" nodig had, gaf dit me een ietwat meer matuur uiterlijk.:)>

Vorige zomer heb ik besloten de ringbaard niet langer te trimmen. Intussen is deze mooi uitgegroeid. De stash werd nog wel bijgehouden.

Hoewel ik gezegend ben met afdoende lichaamsbeharing, is dit heel wat minder op de kaken. Dit is ook de reden waarom ik geen volle baard durfde te laten staan...

Sinds een vijftal dagen dan toch maar de knoop doorgehakt en een aanvang genomen met een volledige groei. Doel is een volle baard met mooie stash. Hopelijk kan ik hier wat tips vinden om uiteindelijk hiertoe te komen.(Y)

Naast het gezin en buiten de job die heel wat tijd vergt, zijn dit de dingen die mij ook bezighouden: ijshockey, hammond B3, bergen, muziek.

25zmkhi.jpg


d4ix.jpg

21ce8ee.jpg
 

GlennBG

Volle Baard
Hoi, welkom! (Y)
Veel plezier op deze site.
Ik zie genoeg potentie voor de volle baard hoor...
Mooie hobby's....succes met de voortgang.
Beard on! :)>
 

Ardjan

Baardaap
Hoi Wim, welkom hier! Leuke voorsteltopic.
Gaat volgens mij prima lukken die baard van jou.
Succes op baardreis! :)>
 

Weeble

Volle Baard
Welkom!
Ik ben benieuwd hoe de baard eruit ziet als de zijkanten zolang zijn als het middengedeelte:)>
 

Vapeti

Stoppelbaard
Bedankt voor de warme ontvangst!

Ik ben benieuwd hoe de baard eruit ziet als de zijkanten zolang zijn als het middengedeelte:)>

Tja ik ook, al denk ik dat het middengedeelte niet echt veel langer gaat worden...

Mijn baarddoel op dit ogenblik is een moderne George V, vergelijkbaar met dit:

2vhsn86.png


De lengte moet dus vooral nog aan de zijkant en natuurlijk ook de stash.

Geduld blijft dus nog wel even een schone deugd... :)
 
Banner image
Top