Vandaag gekregen.

WTRebel

Baard
Hallo iedereen,

Vandaag een beard kit gekregen van mijn vriendin omdat ik dus mijn eerste baard ga laten groeien, nou heb ik dit gekregen wat ik natuurlijk ga gebruiken maar hoe of wat kan ik er het beste mee doen ? Ben hier allemaal niet mee bekend.
 

Bijlagen

  • 20190501_115300.jpg
    20190501_115300.jpg
    3 MB · Weergaven: 52

Yainderidoo

Zware baard
Ik hoop niet dat je vriendin nou boos word.....maar die nivea zou ik niet gebruiken. Doe maar eens een zoekopdracht over nivea producten hier.....oei...:confused::eek::eek: De @ProfessorMelchior heeft nog niet zo lang geleden hier nog een hele duidelijke review over geschreven.
Vooral natuurlijke middelen in je Baard stoppen! Het forum staat randje vol met allerlei tips en trucs, geniet van de vele verhalen en kennis.
 

WTRebel

Baard
Ik hoop niet dat je vriendin nou boos word.....maar die nivea zou ik niet gebruiken. Doe maar eens een zoekopdracht over nivea producten hier.....oei...:confused::eek::eek: De @ProfessorMelchior heeft nog niet zo lang geleden hier nog een hele duidelijke review over geschreven.
Vooral natuurlijke middelen in je Baard stoppen! Het forum staat randje vol met allerlei tips en trucs, geniet van de vele verhalen en kennis.
Hmm weg ermee dan haha , en die andere producten zijn die wel goed of is dat ook slecht ? Dankje voor je reactie
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Beetje verder grasduinen in de afdeling "baardverzorgingsproducten" zal je al een hele hoop wijzer maken denk ik ;)
Algemeen kan je stellen dat het gebruik van natuurlijke producten een absolute must is voor je huid.
Verder heeft elke "baard" zowat zijn eigen routine en manier van verzorgen dus ook jij zal de jouwe moeten uitproberen en bijschaven om te kijken wat het beste werkt voor jouw baard en de stijl waar je wilt voor gaan.
Lengte maakt ook een verschil want voor iets kortere versies is olie handig, voor langere balm of wax in functie van hoeveel "hold" je wenst en of je hem wilt in een bepaalde richting "duwen" :)>

Succes met het vervolg (Y)
 

WTRebel

Baard
Beetje verder grasduinen in de afdeling "baardverzorgingsproducten" zal je al een hele hoop wijzer maken denk ik ;)
Algemeen kan je stellen dat het gebruik van natuurlijke producten een absolute must is voor je huid.
Verder heeft elke "baard" zowat zijn eigen routine en manier van verzorgen dus ook jij zal de jouwe moeten uitproberen en bijschaven om te kijken wat het beste werkt voor jouw baard en de stijl waar je wilt voor gaan.
Lengte maakt ook een verschil want voor iets kortere versies is olie handig, voor langere balm of wax in functie van hoeveel "hold" je wenst en of je hem wilt in een bepaalde richting "duwen" :)>

Succes met het vervolg (Y)
Dankje voor je reactie,
ja klopt moet me beter inlezen maar ik was niet van plan om dat te kopen alleen kwam mijn vriendin er vanmorgen mee dus moest ik beetje weten of het iets is en wat ik er mee moet, maar de nivea is niks lees ik overal dus die heb ik al weg gegooit maar over die andere kit kan ik niks vinden is een goedkoop starters paketje van bol.com maar ze vind het leuk dat ik mijn baard laat groeien dus ze wou helpen haha
 

Nib85

Volle Baard
Pluspunten voor je vriendin!
Leuk een meid die mee denkt. Setje ziet er ook leuk uit.
Ken het verder niet, maar als de olie van goede/natuurlijke producten gemaakt is kan er weinig mis gaan.

Nivea heb je weggegooid las ik, prima besluit.

Als je het forum hier uit hebt: op www.mijnbaard.nl kun je ook erg veel reviews lezen van verschillende producten.


Succes met je baarsreis en hou ons op de hoogte.
 

WTRebel

Baard
Pluspunten voor je vriendin!
Leuk een meid die mee denkt. Setje ziet er ook leuk uit.
Ken het verder niet, maar als de olie van goede/natuurlijke producten gemaakt is kan er weinig mis gaan.

Nivea heb je weggegooid las ik, prima besluit.

Als je het forum hier uit hebt: op www.mijnbaard.nl kun je ook erg veel reviews lezen van verschillende producten.


Succes met je baarsreis en hou ons op de hoogte.
Dankjewel, ik zal de ingrediënten eens opzoeken op internet en kijken of het allemaal natuurlijk is,.

Dankje voor je reactie
 

WTRebel

Baard
Flink zo om die Nivea brol direct links te laten liggen van de rest zal je wel geen spijt hebben gewoon uitproberen !!! succes verder met de baardreis:)>(Y)
En flinke duim ook voor je vriendin(Y)
Ja als het zon chemische troep is ga ik dat natuurlijk niet op mijn huid smeren , ja die andere producten ruiken wel lekker ik ga straks opzoeken welke ingrediënten er in zitten en verder gezond eten , hard trainen en meer kan ik niet doen om men baardje goed te laten groeien.

Dankje voor je reactie
[DOUBLEPOST=1556793192][/DOUBLEPOST]
Ik hoop, dat je de Nivea niet zomaar hebt weggegooid, maar bij het chemisch afval hebt ingeleverd. ;):D

…en wat een lieve vriendin! (Y)
Uiteraard, scheiden alles hier
Ja het is een goei vrouwke inderdaad

Dankje voor je reactie.
 

Texman

Koning Baard
Ha @WTRebel ,
Ik heb de discussie even gemist maar het meeste is al gezegd en ik zie dat je het ter harte neemt.(Y)
Wat je op dit moment echt nodig hebt is baardshampoo en baardolie al het andere is voor latere zorg.
En met zo'n lieve vriendin kan je baard natuurlijk alleen maar een succes worden.
Groet Texman:)>
 
Banner image
Top